آزمون YOS

تدریس هوش آزمون یوس 2024 {تضمین قبولی} | آکادمی یوسلند

تدریس هوش آزمون یوس

تحصیل در ترکیه یکی از ساده ترین راه ها برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان به خارج از کشور و نیز بهترین دروازه برای ورود به اتحادیه اروپاست. متقاضیانی که قصد تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی را در ترکیه دارند، باید بدانند که شرط پذیرش این دانشگاه ها، شرکت در آزمون یوس می باشد. این آزمون، در واقع برای تعیین سطح دانش و مهارت زبانی متقاضیان طراحی شده و معیاری برای ورود به دانشگاه های ترکیه است. یکی از مباحث مهم این آزمون «هوش» است که بیشترین تعداد سوال (40 سوال) را از میان سایر مباحث آزمون دارد. به همین دلیل در این مقاله به معرفی پکیج هوش yos می پردازیم که به صورت آموزش آنلاین هوش yos قابل دسترس متقاضیان خواهد بود. در نظر داشته باشید که تدریس هوش آزمون یوس، نیازمند داشتن سابقه چندین ساله است تا بتوان داوطلبان را به درستی برای آزمون یوس آمده کرد. در ادامه مقاله با جزئیات بیشتری از کلاس هوش یوس یوسلند آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که پذیرش در آزمون یوس با توجه به اینکه آزمون به زبان انگلیسی یا ترکی برگزار می شود، به هیچ وجه ساده نیست و مستلزم تکرار و تمرین بسیار است. با شرکت در کلاس هوش یوس یوسلند می توانید به بهترین شکل خود را آماده این آزمون کنید. کلاس های ما به صورت آموزش آنلاین هوش yos می باشد و در هر زمانی می توانید به ویدیوهای آموزشی دسترسی داشته باشید. برای تهیه پکیج هوش yos با کارشناسان یوسلند به شماره 02128421201 تماس بگیرید.

تدریس هوش آزمون یوس 2024

آزمون یوس که از مخفف عبارت «yabanci ögrenci sinavi» تشکیل شده، به معنای آزمون دانشجویان خارجی است و معیار و ملاکی بسیار مهم برای پذیرش دانشجویان خارجی ای است که قصد تحصیل در دانشگاه های ترکیه را دارند. این آزمون به صورت جداگانه در هر یک از دانشگاه های ترکیه برگزار می شود و مانند کنکور ایران هماهنگ و سراسری نیست. در نتیجه داوطلبان باید ابتدا دانشگاه مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای تحصیل در آن دانشگاه، در آزمون یوس شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند.

آشنایی با آزمون یوس و بخش های آن

آزمون یوس از سه بخش تشکیل می شود که عبارتند از: هوش، ریاضی و هندسه. از جمله مهم ترین بخش های این آزمون به دلیل بیشتر بودن تعداد سوالات آن، بخش هوش است. باتوجه به اینکه منبع مشخصی برای سوالات این بخش در نظر گرفته نشده است و در واقع هدف از آنها سنجش میزان بهره وری هوش است، بهتر است تا در کلاس هوش یوس شرکت کنید و آمادگی خود را برای آزمون افزایش دهید.

تدریس هوش آزمون یوس باید توسط اساتید خبره در این کار صورت گیرد تا نحوه حل سوالات را به اطلاع دانش آموزان برساند. توجه داشته باشید که تنها حل سوالات هوش سال های گذشته آزمون یوس کافی نیست بلکه باید با تکنیک های حل و طرز فکر طراح سوال آشنا شوید تا بتوانید همه سوالات هوش را، حتی آن هایی را که قبلا نمونه مشابهی از آن در آزمون های گذشته نبوده را حل کنید. با تهیه پکیج هوش yos مجموعه یوسلند، می توانید علاوه بر شرکت در آموزش آنلاین هوش yos، با تمامی تکنیک های درس آشنا شوید.

سرفصل های بخش هوش آزمون یوس عبارتند از:

کد گذاری ها و پسورد روابط بین اشکال (دوران، تقارن، قیچی، جداول اشکال و … ) تاس سری های عددی اپراتورها جدول های اپراتوری
جدول های خاص (سودوکو، ربع جادوی و … ) اشکال اپراتوری ترازو عملیات چهارگانه ریاضی محیط و مساحت نمودار خوانی
شمارش مکعب ها پیدا کردن شکل در یک آرایه شکل پیدا کردن شکل بعدی در چیدمان شکل سیستم های معادلات (با اشکال و اشیاء) سیستم های معادلات (با اشکال و اشیاء) چرخش / تا کردن / تفریق اشکال
پیدا کردن قوانین بین اعداد تکمیل ماتریس های سه در سه شکل از دست رفته یافتن قطعات گمشده در ماتریس های چهار در چهار باز کردن مکعب ها روابط عدد و شکل پیدا کردن الگوها در توالی شکل
پیدا کردن سه ماتریس عددی سه روابط حروف و اعداد یافتن حروف مورد نظر در جدول پیدا کردن الگوها در دنباله های اعداد و به کار بردن آن‌ها در راه حل های سؤال

 

🔗 برای اطلاع از شرایط خدمت سربازی برای تحصیل در ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

پکیج هوش yos

همانطور که گفته شد، بخش هوش آزمون یوس بیشترین تعداد سوال را دارد و پاسخگویی به سوالات آن می تواند نمره شما را تا حد قابل توجهی بالاتر برده و شانس پذیرش شما را افزایش دهد. در بخش قبلی نمونه ای از سرفصل هایی را که در طراحی سوالات هوش یوس به کار می رود، مشاهده کردید؛ اما باید بدانید که خود آموزی این بخش بدون شرکت در کلاس هوش یوس به صورت حضوری و یا استفاده از آموزش آنلاین هوش yos، تصمیمی اشتباه است.

پکیج هوش یوس چه ویژگی هایی دارد؟

تدریس هوش آزمون یوس با تکنیک های مختلفی صورت می گیرد تا نگرش و دید دانشجویان را نسبت به سوالات هوش تغییر دهد و به آن ها آموزش دهد که از جهت و زوایای دیگری به مسائل نگاه کنند. استادی که تدریس هوش آزمون یوس را در آموزشگاه های مختلف به عهده می گیرد با انواع نمونه سوالات متفاوت آشنا است و می تواند سرعت آموزش شما را بالا ببرد.

شاید اگر خود تصمیم به مطالعه داشته باشید، به چگونگی حل یک سوال بعد از چند ساعت یا چند روز دست یابید اما در کلاس های آموزش آنلاین هوش yos یا کلاس هوش یوس حضوری در کمتر از چند دقیقه مدرس شیوه حل سوالات را به شما آموزش خواهد داد و با تدریس تمامی تکنیک هایی که باید بدانید، پروسه حل را برای سوالات دیگر هموارتر خواهد کرد.

به همین دلایل نیز پیشنهاد می کنیم تا با مشاوران یوسلند به شماره 02128421201 تماس بگیرید. کارشناسان یوس لند شما را در تهیه پکیج هوش yos راهنمایی خواهند کرد. توجه داشته باشید که با تهیه این پکیج نه تنها به تمامی مباحث و ویدیو های آموزشی هوش دسترسی خواهید داشت، بلکه می توانید از جزوه های خلاصه نویسی شده اساتید ما نیز در روزهای پایانی مطالعه استفاده کنید تا در روز آزمون همه مباحث در ذهن شما تثبیت شوند.

همچنین اساتید ما در این پکیج، به صورت تخصصی به تدریس هوش آزمون یوس پرداخته اند؛ به صورتی که پس از پایان بخش های آموزشی و شروع حل سوالات هوش سال های گذشته یا سوالات هوش سایر منابع بسیار ساده تر به مسائل نگاه کرده و در کمترین زمان می توانید سوالات را پاسخ دهید. تعلل نکنید و همین الان تماس بگیرید.

 

🔗 برای اطلاع از نمونه سؤالات ریاضی آزمون یوس  بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون آزمون یوس

📢 برگزاری آزمون «یوس» با نظارت سازمان سنجش صحت ندارد:

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌ های بین‌ الملل سازمان سنجش آموزش کشور برگزاری آزمون «یوس» توسط سازمان سنجش و یا تحت نظارت این سازمان در اسفند ماه را تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر غلامرضا یادگار زاده روز پنجشنبه با بیان اینکه اطلاعیه آزمون‌ هایی که توسط سازمان سنجش برگزار می‌ شود در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید، افزود: در حال حاضر مجوزی برای برگزاری آزمون یوس صادر نشده و نظارت این سازمان بر برگزاری این آزمون صحت ندارد.

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌ های بین‌ الملل سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ۷۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت ساماندهی، هماهنگی، نظارت و صدور مجوز آزمون‌ های بین المللی به سازمان سنجش آموزش کشور واگذار شده است و خبر برخی رسانه‌ ها و مؤسسات خصوصی از برگزاری‌ و یا نظارت سازمان سنجش بر برگزاری آزمون یوس در اسفند ماه تکذیب می‌ شود.

 

خلاصه مطلب

تحصیل در ترکیه یکی از گزینه های مناسب برای داوطلبان ایرانی ای است که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند. داوطلبان ایرانی برای تحصیل در ترکیه نیازمند اخذ ویزا نخواهند بود و به دلیل نزدیکی ترکیه به ایران و شباهت های فرهنگی به راحتی می توانند با جامعه محلی ارتباط برقرار کرده و زندگی کنند. اما ورود به دانشگاه های ترکیه بدون قبولی در آزمون یوس که برای تعیین سطح دانش آموزان طراحی شده است، ممکن نیست؛ از این رو متقاضیان باید خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند. بیشترین تعداد سوال در آزمون یوس مربوط به بخش هوش است و تسلط داشتن به این بخش برای کسب نمره قبولی حائز اهمیت است. ما در مجموعه یوسلند با بهترین و جدیدترین تکنیک های تدریس هوش آزمون یوس، در کنار شما هستیم. متقاضیان گرامی می توانند با تهیه پکیج هوش yos آمادگی خود را برای این آزمون ارتقا دهند.

لازم به ذکر است که کلاس هوش یوس یوسلند به صورت غیرحضوری برگزار می شود و متقاضیان می توانند بدون اتلاف وقت در رفت و آمد، در کلاس های آموزش آنلاین هوش yos شرکت کنند. پس از مطالعه مقاله فوق چنانچه در رابطه با نحوه تدریس هوش آزمون یوس سوالی داشتید و یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید، می توانید با کارشناسان یوسلند تماس بگیرید. فراموش نکنید که مشاوره با کارشناسان ما رایگان است و از طریق تماس با شماره 02128421201 می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله تدریس هوش آزمون یوس بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *