آزمون YOS

خرید کتاب های یوس 2024 + تضمین قبولی 100% | یوسلند

خرید کتاب های یوس

اگر قصد تحصیل در کشور ترکیه را دارید، احتمالا نام آزمون یوس YÖS به گوشتان خورده است. دانشگاه های ترکیه با برگزاری آزمون یوس مهارت های مختلفی چون زبان ترکی، هندسه و ریاضی را در متقاضیان می سنجند و براساس نتیجه آزمون، تصمیم نهایی خود را برای پذیرش دانشجویان بین المللی اعلام می کنند. این آزمون در کشور ترکیه به صورت سراسری برگزار نمی شود و متقاضیان می بایست در دانشگاه هایی که قصد تحصیل در آن را دارند، آزمون یوس دهند و نمره مناسب را برای قبولی کسب کنند. این آزمون تنها به مدت 2 سال اعتبار دارد و قبولی در آن مستلزم تلاش مداوم، برنامه ریزی صحیح و مطالعه بهترین منابع است. برای شروع، خرید کتاب های یوس را از انتشارات معتبر پیشنهاد می کنیم. اگر قصد تحصیل در ترکیه را دارید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

متقاضیان گرامی می توانند با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۵۴۳ تماس گرفته و در خصوص آزمون یوس و نحوه قبولی صد درصدی در این آزمون مشاوره رایگان دریافت کنند. کارشناسان ما بهترین منابع و برنامه ریزی را متناسب با شرایط شما، ارائه خواهند داد.

آشنایی با آزمون یوس (YÖS)

آزمون یوس (YÖS)، در واقع نوعی آزمون ورودی است که دانشگاه های ترکیه برای پذیرش دانشجویان اتباع خارجی برگزار می کنند. دانشجویان خارجی با شرکت در این آزمون و کسب نمره قبولی صلاحیت خود را برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه نشان می دهند. تمام افرادی که قصد تحصیل در رشته هایی مانند فنی و مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم انسانی، حقوق و هنر و … را دارند، می توانند با شرکت در این آزمون و کسب نمره مورد نیاز برای قبولی، مشغول به تحصیل شوند.

آشنایی با آزمون یوس (YÖS)

این آزمون از دو بخش تشکیل می شود. بخش اول مربوط به سوالات هوش و ریاضی (تشکیل شده از سر فصل هایی چون :ریاضیات عمومی, هندسه, مثلثات و … ) است و بخش دوم مربوط به مهارت و سطح سواد افراد در زبان ترکی است. توجه داشته باشید که اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی را داشته باشید و مدرک زبانی معتبر مانند آیلتس و یا تافل را ارائه دهید، دیگر نیازی به پاسخ دادن به سوالات بخش دوم نخواهید داشت. چرا که این بخش مربوط به افرادی است که قصد تحصیل به زبان ترکیه ای را دارند.

از دیگر نکات حائز اهمیت در خصوص این آزمون، بودجه بندی متفاوت سوالات آن در دانشگاه های مختلف است. به همین دلیل نیز بهتر است پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود، در مورد بودجه بندی و منابعی که دانشگاه اعلام کرده است، تحقیق کنید. اگر قصد خرید کتاب های یوس را دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در رابطه با بهترین منابع برای هر مبحث شما را راهنمایی کنند.

پس از خرید کتاب های یوس و شرکت در آزمون می بایست در مدت زمانی بین 100 الی 120 دقیقه به 80 الی 100 سوال پاسخ دهید. (مدت زمان پاسخگویی و تعداد سوالات با توجه به دانشگاه، متغیر می باشد.) در صورتی که موفق به کسب نمره در بخش اول شدید و پذیرش دانشگاه را دریافت کردید، می بایست برای شرکت در آزمون زبان ترکی اقدام کنید. چنانچه سطح زبان شما قابل قبول باشد، وارد دانشگاه خواهید شد، در غیر این صورت لازم است تا مدت 6 ماه را در دوره های زبان ترکی شرکت کنید.

 

🔗 برای مطالعه مقاله چگونه در آزمون یوس قبول شویم؟  بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

منابع آزمون یوس (YÖS) 2024

شرکت در هر آزمونی مستلزم مطالعه منابع معتبر می باشد تا در نهایت منجر به موفقیت شود. به همین دلیل، اگر تصمیم خود را برای تحصیل در کشور ترکیه گرفته اید لازم است به دنبال منابع معتبر برای آزمون یوس باشید تا تمامی سرفصل های آزمون را تحت پوشش قرار دهد. پس از اطلاع از منابع موجود، می توانید برای خرید کتاب های یوس اقدام کنید.

همانطور که پیش تر گفته شد، آزمون یوس از دو بخش تشکیل می شود. در زمان خرید کتاب های یوس بهتر است به کتاب هایی توجه کنید که علاوه بر نمونه سوال، دارای درسنامه و توضیحات مربوط به سوالات نیز باشند. مطالعه درسنامه به شما کمک خواهد کرد تا یادگیری شما عمیق تر شود.

منابع آزمون یوس

از میان تمام منابعی که برای مطالعه آزمون یوس وجود دارد، می توان بهترین منابع این آزمون را به سه دسته تقسیم کرد:

🔹 کتاب‌ های انتشارات تی‌ نی نی: کتاب های این انتشارات دارای درسنامه قوی و تست‌‌ های آموزشی هستند. محتوای این کتاب به زبان فارسی است و اگر قصد مطالعه عمیق مباحث را دارید، خرید کتاب های یوس انتشارات تی‌ نی نی انتخاب مناسبی است.

🔹 کتاب‌ های انتشارات متروپل: محتوای این کتاب ها شامل تست‌ های آموزشی و تکمیلی است. این کتاب ها در اصل به زبان ترکی هستند ولی می توانید نسخه فارسی آن را نیز خریداری کنید. توجه داشته باشید که امکان دانلود کتاب های متروپل به صورت الکترونیکی نیز وجود دارد.

🔹 کتاب‌ های انتشارات چاغداش: از کتاب های این انتشارات می توان به عنوان منابع تکمیلی استفاده کرد؛ چرا که محتوای این کتاب شامل سوالات تکمیلی است. خرید کتاب های یوس انتشارات چاغداش را پس از مطالعه منابعی چون متروپل توصیه می کنیم.

 

🔗 برای اطلاع از چگونگی آزمون تعیین سطح یوس بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

خرید کتاب های یوس 2024

خرید کتاب های یوس را می توان اولین قدم در مسیر تلاش برای تحصیل در کشور ترکیه دانست. با خرید این کتاب ها می توانید مطالعه خود را آغاز کرده و برای کسب نمره قبولی تلاش کنید. در بخش قبلی برخی از بهترین منابع را برای خرید کتاب های یوس معرفی کردیم. در این بخش به بررسی بیشتر این منابع خواهیم پرداخت. داوطلبانی که نیاز به مشورت با مشاوری خبره دارند، می توانند با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۵۴۳ تماس بگیرند تا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان مجرب مجموعه یوسلند بهره ببرند.

💠 خرید کتاب های یوس – سوالات بخش ریاضی:

برای پاسخگویی به سوالات بخش ریاضی، کتاب های انتشارات تی نی نی و متروپل را پیشنهاد می دهیم. سر فصل های ارائه شده در هر یک از این کتاب ها کمی متفاوت است که در ادامه می توانید با جزئیات بیشتری آشنا شوید.

خرید کتاب های یوس - سوالات بخش ریاضی

📚 کتاب ریاضی انتشارات تی نی نی: کتاب ریاضی انتشارات تی نی نی یکی از بهترین منابع برای یادگیری سرفصل های ریاضی آزمون یوس به زبان فارسی است. درسنامه ی این کتاب دارای توضیحات جامع و کامل است که به یادگیری عمیق تر متقاضی کمک می کند. پس از مطالعه درسنامه می توانید تست های چند گزینه ای این کتاب را در مباحث زیر پاسخ داده و برای تسلط هر چه بیشتر تلاش کنید.

اعداد کسری اعداد اعشاری و متناوب معادله درجه اول و اعداد توان دار قدر مطلق
جذر و فاکتورگیری لگاریتم نسبت و تناسب مثلثات اعداد مختلط
معادلات و نامعادلات درجه اول مجموعه‌ ها توابع خاص تصاعد و دنباله‌ ها
حد و مشتق انتگرال ماتریس و دترمینان ترکیبات و عملگر ها

 

📚 کتاب ریاضی انتشارات متروپل جلد ۱ و ۲: کتاب ریاضی انتشارات متروپل در دو جلد تالیف شده است و از بهترین منابع برای یادگیری سوالات بخش ریاضی آزمون یوس است. مباحث بیان شده در این کتاب، تمامی سوالات آزمون را تحت پوشش قرار می دهد. با خرید کتاب های یوس متروپل می توانید به راحتی برای آزمون آماده شوید. مباحث این کتاب عبارتند از:

اعداد گنگ و گویا نسبت و تناسب جذر و توان اتحاد‌ ها و کاربرد آن‌ ها فاکتور گیری
معادلات درجه ۱ نامعادلات درجه ۱ قدر مطلق اصول شمارش و اتحادها مثلثات ۱ و ۲
اعداد مختلط لگاریتم دنباله‌ ها و سری‌ ها ماتریس و دترمینان بسط دوجمله‌ ای
دامنه توابع حد و مشتق انتگرال معین و نامعین

 

💠 خرید کتاب های یوس – سوالات بخش هندسه:

برای پاسخگویی به سوالات بخش هندسه، خرید کتاب های یوس هندسه متروپل را به شما پیشنهاد می کنیم. در این کتاب می توانید درسنامه ای جامع به زبان فارسی را همراه با تمرینات تکمیلی مشاهده کنید. هم چنین تمامی سرفصل های آزمون یوس در این کتاب تحت پوشش قرار داده شده است و به همین دلیل نیز می توان این کتاب را بهترین منبع برای بخش هندسه معرفی کرد.

مباحث تدریس شده در کتاب هندسه انتشارات متروپل عبارتند از:

زوایا چند ضلعی‌ های منتظم مستطیل و مربع متوازی الاضلاع و چهار ضلعی‌ های متساوی الاضلاع
ذوزنقه و لوزی مباحث مربوط به دایره از جمله مساحت و محیط دایره وضعیت خطوط در هندسه تحلیلی وضعیت دایره در هندسه تحلیلی
بردارها هندسه سه بعدی و خواص اجسام در آن مباحث مربوط به مثلث از جمله مثلث‌ های خاص، تشابه میان مثلث‌‌ ها و ارتباط اندازه‌ زوایا با طول اضلاع مثلث

 

💠 خرید کتاب های یوس – سوالات بخش هوش:

همانطور که در قسمت های قبل مشاهده کردید، کتاب های انتشارات متروپل معمولا بهترین منابع برای یادگیری سوالات آزمون یوس هستند. با مطالعه درسنامه و حل تست های چند گزینه ای این کتاب ها می توانید به راحتی برای شرکت در آزمون آماده شوید. برای تمرین و یادگیری سوالات بخش هوش نیز می توانید کتاب دو جلدی انتشارات متروپل را تهیه کنید. سرفصل های این کتاب عبارتند از:

کلمات عبور روابط شکل‌ ها سری اعداد عملیات
تعداد شکل روابط جدول‌ ها و عددها نمودارها محیط و مساحت

 

🔗 برای اطلاع از شرایط سنی آزمون یوس بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

ویژگی های خرید کتاب های یوس از یوسلند

📌 استفاده از کتابها و سی دی‌های آموزشی با بیان روان و استفاده از تصویری در dvd‌ها توسط استاد، یادگیری را برای داوطلبان آسانتر می‌کند.

📌 همچنین، تنظیم تیپ سوالات آزمون یوس و تحویل کتابچه‌های آزمونهای آزمایشی از خدمات دیگری است که در این منابع یوسلند ارائه می‌شود.

📌 در پکیج یوسلند، تمامی سوالات آزمون یوس بهمراه سوالات هوش به صورت تشریحی حل و آموزش داده‌شده‌است.

📌 این مزیت می‌تواند داوطلبان را بی‌نیاز از کلاس‌های یوس کند و هزینه و زمان رفت و آمد را کاهش دهد.

در نتیجه به کمک خرید کتاب های یوس یوسلند قبولی خود را 100 درصد تضمین نمایید.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون یوس (YÖS) 2024

پیش از اقدام به خرید کتاب های یوس، بهتر است تا از زمان ثبت نام و نیز برگزاری آزمون یوس 2024 اطلاعات کافی را به دست بیاورید و سپس برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی و تلاش کنید. با توجه به اینکه این آزمون به صورت مجزا در دانشگاه های ترکیه برگزار می شود و مانند کنکور ایران حالت سراسری ندارد، بهتر است تا دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس برای شرکت در آزمون یوس آن دانشگاه اقدام کنید. ولی به صورت کلی می توان گفت که ثبت نام در آزمون از آوریل هر سال آغاز می شود و تا ماه ژوئن ادامه دارد.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون یوس

در جدول زیر می توانید لیستی از دانشگاه های معتبر ترکیه را مشاهده کنید که زمان ثبت نام و نیز برگزاری آزمون یوس در مقابل آن ها درج شده است. هم چنین می توانید هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون یوس هر دانشگاه را نیز مشاهده کنید. متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که در صورت داشتن سوال می توانید با کارشناسان مجموعه یوسلند به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۵۴۳ تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را به دقت راهنمایی خواهند کرد.

 نام دانشگاه مهلت ثبت نام آزمون تاریخ برگزاری آزمون یوس حوزه آزمون در ایران هزینه آزمون
دانشگاه استانبول (Istanbul University) تا 18 فروردین ماه 1403 16 اردیبهشت ماه 1403 اعلام نشده 1300 لیر
دانشگاه مایس (Ondokuz Mayis) تا 27 فروردین ماه 1403 31 اردیبهشت ماه 1403 اعلام نشده 800 لیر
دانشگاه ساکاریا (Sakarya University) تا 13 فروردین ماه 1403 9 اردیبهشت ماه  1403 اعلام نشده 800 لیر
دانشگاه دوملوپینار (Dumlupinar University) از 26 دی ماه 1401 تا 14 اسفند ماه 1401 27 اسفند ماه 1401 اعلام نشده 500 لیر
دانشگاه ماردین آرتوکلو (Mardin Artuklu University) تا 8 اسفند ماه 1401  21 اسفند ماه 1401 اعلام نشده 600 لیر
دانشگاه کاستامونو (Kastamonu University) از 10 بهمن ماه 1401 تا 20 فروردین ماه 1403  9 اردیبهشت ماه 1403 اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه چوکور اووا (Çukurova University) از 12 بهمن ماه 1401 تا 26 اسفند ماه 1401  9 اردیبهشت ماه 1403 اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه اولوداغ (Uludag University) از 14 بهمن ماه 1401 تا 21 فروردین ماه 1403  6 خرداد ماه 1403 اعلام نشده 1500 لیر
دانشگاه مرسین (Mersin University) از 17 بهمن ماه1401 تا 13 فروردین ماه 1403  16 اردیبهشت ماه 1403 اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه آتاتورک (Ataturk University) از 14 فروردین ماه 1403 تا 25 اردیبهشت ماه 1403  20 خرداد ماه 1403 تهران، تبریز 900 لیر
دانشگاه هاران (Harran University) از 14 فروردین ماه 1403 تا 12 اردیبهشت ماه 1403  13 خرداد ماه 1403 اعلام نشده 275 لیر
دانشگاه ارجیس (Erciyes University) 5 اردیبهشت ماه 1403  20 خرداد ماه 1403 اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه آنکارا (Ankara University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه اگه (Ege University) از 15 اسفند ماه 1401 تا 24 اردیبهشت ماه 1403  13 خرداد ماه 1403 اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه دوکوز ایلول (Dokuz Eylul University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه مارمارا (Marmara University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه جراح پاشا (Cerrahpaşa University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه آکدنیز (Akdeniz  University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه دوزجه (Duzce University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه قاضی آنتپ (Gaziantep University) از 13 بهمن ماه 1401 تا 12 خرداد ماه 1403 17 مرداد ماه 1403 اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه حاجت تپه (Hacettepe University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه سلجوق (Selcuk University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه سلیمان دمیرل (Suleyman Demirel University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه اینونو (Inonu University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه کارابوک (Karabuk University) اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
دانشگاه کارادنیز (Karadeniz University) از 26 بهمن ماه 1401 تا 5 خرداد ماه 1403 31 خرداد ماه 1403 اعلام نشده 750 لیر

 

توجه داشته باشید که حوزه برگزاری آزمون یوس در هر دانشگاه متفاوت است و از سوی دانشگاه اعلام می گردد. متقاضیانی که ساکن کشور ترکیه هستند می توانند به حوزه های امتحانی اعلام شده در این کشور مراجعه کنند ولی داوطلبانی که در ایران سکونت دارند، می توانند برای شرکت در آزمون به شهر های تهران و یا تبریز مراجعه کنند. این آزمون در این دو شهر نیز برگزار می شود. توجه داشته باشید که پیش از اقدام به سفر، از آدرس دقیق حوزه امتحانی خود کسب اطمینان کنید.

پس از شرکت در آزمون می توانید برای مشاهده نتیجه آزمون یوس به سایت دانشگاه برگزار کننده آزمون مراجعه کنید و نتیجه نهایی را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج در دانشگاه های مختلف، متفاوت است ولی معمولا بیش از 2 هفته طول نمی کشد.

 

🔗 برای اطلاع از هزینه تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نکات خرید کتاب های یوس 2024

با خرید کتاب های یوس یوسلند می توانید قبولی خود را صد در صد تضمین نمایید و در زمان خرید کتاب های یوس به نکات زیر توجه نمایید و با خیال راحت خرید نمایید:

✏️ منابع جدید یوسلند شامل کتاب‌های آموزشی یوس، کتابچه‌های نمونه سوالات آزمون یوس، DVDهای آموزشی و تست‌های مشابه دانشگاههای ترکیه است.

✏️منابع جدید یوسلند نسبت به منابع قبلی، غنی‌تر و کامل‌تر‌شده‌است.

✏️سوالات آزمونهای یوس بروزرسانی و تشریحی حل شده‌اند. همچنین، محتوا و زمان تدریس تصویری و اسلایدهای یوس در DVDهای آموزشی بیشتر‌شده‌است و نوع سوالات نیز بروزرسانی‌شده‌است.

✏️همچنین، واژه‌نامه صوتی و تصویری برای دروس ریاضی، هوش و هندسه در پکیج وجود دارد. برای آمادگی برای آزمون یوس در روزهای مقابله با پاندمیکرونا، استفاده از منابع آفلاین یوس توصیه می‌شود.

✏️در سال جاری به دلیل شیوع کرونا، داوطلبانی که در مسافت دورتری از محل زندگیشان زندگی می‌کنند، قصد شرکت در کلاس‌های Yos را ندارند. بنابراین، برای این افراد منابع آموزشی بهترین گزینه می‌باشند و به خرید کتاب های یوس بپردازند که هم دارای درسنامه فارسی هستند و هم دارای DVDهای آموزشی Yos.

✏️این منابع به شخص امکان یادگیری راحت‌تر را می‌دهند و در صورت نیاز، از کلاس‌های رفع اشکال و جمع‌بندی Yos توسط اساتید موسسه یوسلند استفاده می‌کنند.

✏️در تدوین و تنظیم منابع، ریاضی هندسه و هوش ویژه داوطلبین ایرانی کنکور یوس، سه مورد مهم باید به درستی انجام شود.

✏️این سه مورد شامل گنجاندن توضیح کامل تک به تک مباحث در کتابهای یوس به زبان فارسی، مشخص کردن تیپ سوالات و تست‌های یوس در هر دانشگاه و تدریس و آموزش تصویری در قالب DVDهای Yos می‌باشند.

✏️با توجه به تجربیات و بررسی‌های کارشناسان و مشاورین، مشخص‌شده‌است که متروپل و پوزا از جمله منابعی هستند که موارد مورد نیاز در بندهای ۱ و ۳ را ندارند و مورد دوم به ندرت انجام می‌شود. بنابراین، نقص بزرگی در یادگیری و آموزش دروس Yos وجود دارد. در منابع و خرید کتاب های یوس یوسلند، تمامی موارد بالا در تک به تک فصل‌ها کار‌شده‌است تا بیشتر متقاضیان بدون نیاز به کلاس‌های Yos شوند.

برای مشاوره و خرید کتاب های یوس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۵۴۳ تماس حاصل فرمایید.

شرایط مورد نیاز برای شرکت در آزمون یوس (YÖS)

پس از خرید کتاب های یوس، شرکت در هر آزمونی، مستلزم برخورداری از برخی شرایط است. آزمون یوس نیز همانند هر آزمون دیگری دارای برخی شرایط است که داوطلبان آن می بایست از آن ها برخوردار باشند. در این بخش به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت.

🔰 شرایط مورد نیاز برای شرکت در آزمون یوس (YÖS) عبارتند از:

🔸 این آزمون مخصوص دانشجویان اتباع خارجی است و معیاری برای سنجش صلاحیت آنان برای تحصیل در کشور ترکیه محسوب مب شود، به همین دلیل نیز تنها افرادی می توانند در این آزمون شرکت کنند که  تبعه ترکیه نباشند.

🔸 برای شرکت در آزمون یوس (YÖS) لازم است که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی باشید و یا اینکه دانش آموز سال چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی) باشید. توجه داشته باشید که داشتن مدرک پیش دانشگاهی الزامی است.

🔸 یکی دیگر از شرایط مورد نیاز، برخورداری از سطح مناسبی از تسلط به زبان ترکی و یا انگلیسی است. دانشجویان خارجی می بایست به یکی از این دو زبان تسلط داشته باشند تا بتوانند در ترکیه تحصیل کنند. اگر قصد تحصیل به زبان ترکی را دارید، می بایست نمره مناسب را در بخش دوم آزمون یوس کسب کنید و اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارید، لازم است تا مدرک زبان معتبری چون آیلتس و یا تافل ارائه دهید.

شرایط مورد نیاز برای شرکت در آزمون یوس

💢 مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون یوس عبارتند از:

پس از خرید خرید کتاب های یوس، برای شرکت در ازمون  باید موارد زیر را آماده و ارائه نمایید.

📑 اصل مدرک دیپلم به همراه ریز نمرات آن.

📑 اصل مدرک پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی.

📑 پاسپورت / شناسنامه (کپی تصدیق شده از گذرنامه یا سند هویت کاندیدا ترجمه شده به زبان ترکی یا انگلیسی)

📑 یک قطعه عکس 3*4 که اخیرا گرفته شده است (بیش از 6 ماه از آن نگذشته باشد)

اخبار مرتبط با خرید کتاب های یوس

📢 برگزاری آزمون «یوس» با نظارت سازمان سنجش صحت ندارد:

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌ های بین‌ الملل سازمان سنجش آموزش کشور برگزاری آزمون «یوس» توسط سازمان سنجش و یا تحت نظارت این سازمان در اسفند ماه را تکذیب کرد.

دکتر غلامرضا یادگارزاده با بیان اینکه اطلاعیه آزمون‌ هایی که توسط سازمان سنجش برگزار می‌ شود در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید، افزود: در حال حاضر مجوزی برای برگزاری آزمون یوس صادر نشده و نظارت این سازمان بر برگزاری این آزمون صحت ندارد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه ۷۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت ساماندهی، هماهنگی، نظارت و صدور مجوز آزمون‌ های بین المللی به سازمان سنجش آموزش کشور واگذار شده است و خبر برخی رسانه‌ ها و مؤسسات خصوصی از برگزاری‌ و یا نظارت سازمان سنجش بر برگزاری آزمون یوس در اسفند ماه تکذیب می‌ شود.

این اطلاعیه از سوی سازمان سنجش در حالی منتشر شده که این سازمان در بهمن ماه سال جاری در اطلاعیه‌ ای فراخوان شرکت در آزمون یوس را اعلام کرده و در متن اطلاعیه خود نوشته بود: «آزمون “یوس” که آزمون ورودی دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی کشور ترکیه محسوب می‌ شود، ۲۱ اسفند ماه سال جاری برای نخستین‌ بار در ایران برگزار می‌ شود و داوطلبان برای ثبت‌ نام در این آزمون تا ۸ اسفند ماه فرصت داشتند و پس از تایید ثبت‌ نام، داوطلبان می‌ توانند ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

آزمون ورودی دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی کشور ترکیه، ۲۱ اسفند ساعت ۱۱ به وقت ایران برگزار می‌ شود و نتایج این آزمون در آخرین روز سال ۱۴۰۱ یعنی ۲۹ اسفند به اطلاع داوطلبان می‌ رسد.»

🔗 برای اطلاع از شرایط سنی تحصیل پزشکی در ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

خلاصه مطلب 

خرید کتاب های یوس (YÖS) از اولین اقداماتی است که داوطلبان تحصیل در دانشگاه های ترکیه می بایست انجام دهند. آزمون یوس (YÖS) نوعی آزمون ورودی است که دانشگاه های ترکیه برای بررسی صلاحیت تحصیل دانشجویان اتباع خارجی در ترکیه برگزار می کنند. این آزمون از دو بخش تشکیل می شود که بخش اول مربوط به سوالاتی پیرامون ریاضی و هوش است و از سرفصل هایی چون هندسه، مثلثات، سوالات سه بعدی و … تشکیل می شود. بخش دوم نیز مربوط به سطح زبان ترکی متقاضیان است. با کسب نمره قبولی در بخش اول، می توانید برای شرکت در آزمون بخش دوم نیز اقدام کنید و تحصیلات خود را آغاز کنید. توجه داشته باشید که اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارید، نیازی به شرکت در آزمون بخش دوم نخواهید داشت و ارائه مدرک زبانی معتبر چون آیلتس یا تافل کافیست.

به دلیل اهمیت این آزمون برای متقاضیان تحصیل در ترکیه، در این مقاله به بررسی خرید کتاب های یوس پرداختیم تا با معرفی بهترین منابع، شما را در جهت قبولی در این آزمون راهنمایی کنیم. هم چنین در این مقاله می توانید تاریخ ثبت نام و برگزاری این آزمون و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام را مشاهده کنید. با این حال، چنانچه پس از مطالعه دقیق این مقاله در رابطه با خرید کتاب های یوس سوالی داشتید و یا ابهامی برای شما به وجود آمده بود، می توانید با کارشناسان مجموعه یوسلند به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۵۴۳ تماس بگیرید. علاوه بر مشاوره رایگان تلفنی، می توانید سوالات خود را در قسمت کامنت برای ما نوشته و ارسال کنید. مشاوران یوسلند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله خرید کتاب های یوس بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *