آزمون YOS, خدمات یوسلند

آموزش یوس تضمینی + 86% قبولی در آموزشگاه yosland | یوسلند

آموزش یوس تضمینی

آموزش یوس تضمینی مسئولیت بزرگی است که آموزشگاه یوسلند هر ساله برای آسودگی خیال داوطلبان این آزمون بر عهده میگیرد. آزمون یوس ترکیه یکی از بهترین راه های تحصیل در کشور های خارجی است که مهم ترین برتری آن پایین بودن هزینه های تحصیل و نزدیک بودن این کشور از لحاظ زمان پرواز به ایران، نسبت به سایر کشور ها است.

شما دانشجوی عزیز که علاقه مند به تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و… در کشور ترکیه هستید میتوانید با خیال آسوده پس از مشاوره رایگان با تیم مجرب یوسلند و ثبت نام در آموزشگاه یوسلند شروع به تمرین متمرکز و تست زنی کنید تا بهترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست بیاورید.

برای برقراری ارتباط با واحد مشاوره و ثبت نام با شماره ۰۲۱۳۷۹۶۷۰۰۰ تماس حاصل کنید.

آشنایی با آموزش یوس تضمینی

✳️ آزمون یوس (YOS) که مخفف کلمه «Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı» است، توسط دانشگاه‌های ترکیه هر ساله برگزار می‌شود تا دانشجویان از کشورهای خارجی را جذب کند. این آزمون مورد نیاز برای ورود به بسیاری از دانشگاه‌های ترکیه است.

✳️ قبلا تا سال ۲۰۱۰، این آزمون تنها یک بار در سال توسط وزارت علوم ترکیه برگزار می‌شد و متقاضیان بر اساس نمره خود می‌توانستند رشته تحصیلی خود را در دانشگاه‌های مختلف ترکیه انتخاب کنند. اما از سال مذکور، برگزاری آزمون به دانشگاه‌ها واگذار شد و بسیاری از دانشگاه‌های ترکیه آزمون ورودی خود را برای داوطلبین خود برگزار می‌کنند.

✳️ شرایط سنی شرکت در آزمون یوس عبارتند از: تمامی افرادی که دارای مدرک دیپلم در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی هستند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و در بیشتر دانشگاه‌های ترکیه تحصیل کنند. همچنین دانش‌آموزان کلاس دوازدهم با داشتن کارنامه نوبت اول و برگه اشتغال به تحصیل نیز می‌توانند در آزمون ثبت نام کنند. مدت اعتبار آزمون یوس نیز در بعضی از دانشگاه‌ها ۲ سال و در بعضی دیگر ۱ سال است.

توجه: افرادی که سن کمتر و معدل بالاتری دارند، شانس قبولی آن‌ها از سوی دانشگاه بیشتر است.

✳️ آموزش یوس تضمینی یک برنامه آموزشی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به تضمینی قبولی در آزمون یوس برسند. یوس به معنای یازدهمین سال تحصیلی است و دانش‌آموزانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه را دارند، باید این آزمون را قبل از ورود به دانشگاه قبول کنند.

✳️ آموزش یوس تضمینی با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های مختلف، دانش‌آموزان را برای موفقیت در آزمون آماده می‌کند. این برنامه شامل درس‌های مربوط به ریاضیات، علوم، ادبیات و زبان ترکی است که به‌طور کامل بر اساس سرفصل‌های آزمون یوس تدریس می‌شود.

✳️ در آموزش یوس تضمینی، دانش‌آموزان با حل تست‌های آزمون‌های گذشته و آشنایی با سوالات متداول، مهارت‌های لازم برای پاسخ‌گویی به سوالات را به دست می‌آورند. همچنین، تمرین‌های گروهی و مشاوره‌های آموزشی نیز در این برنامه ارائه می‌شود.

✳️ در نهایت، آموزش یوس تضمینی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس بیشتر و آمادگی مناسب، در آزمون یوس بهترین عمل‌کرد را ارائه دهند و به دانشگاه دلخواهشان در ترکیه وارد شوند.

آشنایی با آموزش یوس تضمینی

جهت اطلاع و آشنایی با مدرس آزمون یوس  کلیک نمایید.

تفاوت کنکور سراسری و یوس از منظر سطح دشواری

✳️ هر ساله داوطلبان ورود به دانشگاه های ایران در آزمونی نفس گیر به نام کنکور سراسری شرکت میکنند.

✳️ سطح بالای شرکت کنندگان کنکور سراسری و همچنین تعداد زیاد داوطلبین رشته های علوم پزشکی و در مقابل آن ظرفیت پایین دانشگاه ها و سخت گیری شدید سازمان سنجش در انتخاب از بین داوطلبین، باعث شده حجم زیادی از شرکت کنندگان که واقعا مستحق درس خواندن در رشته های علوم پزشکی هستند و نهایت تلاش خود را کرده اند از این مهم ناکام بمانند.

✳️ از این رو حجم کثیری از این علاقه مندان امکان ادامه در رشته های موردنظر خود را از دست میدهند و دچار یاس و نا امیدی میشوند. اما باید بدانید که این دیدگاهی اشتباه است. چرا که در فاصله چند ساعته با کشور ما هر ساله یک آزمون ورودی به نام یوس جهت ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه و در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و… برگذار میشود.

✳️ این آزمون مختص مهاجرین است و دانشگاه هایی که بر اساس این آزمون دانشجو میپذیرند علاوه بر اینکه سطح علمی بالایی دارند و مورد تائید نظام پزشکی کشور هستند، دارای ظرفیت بالا هستند و به طبع رقابت بر سر قبولی در رشته های آن ها کمی آسان تر است.

موضوعات آزمون یوس

✳️ در این متن آزمون YOS و رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌های ترکیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

✳️ آزمون شامل دروس هندسه، ریاضی، هوش، پرابلم و منطق است و تعداد سوالات استاندارد آن ۸۰ است.

✳️ سوالات آزمون به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی یا ترکی طراحی می‌شود. رشته‌های تحصیلی متنوعی در این آزمون قابل انتخاب است، اما برای رشته خلبانی ترکیه شهروند ترکیه باید‌بود یا در مدرسه‌های خلبانی ثبت نام کرد.

✳️ محل برگزاری آزمون‌ها بیشتر در شهرهای بزرگ ترکیه و کشورهای دیگر است.

برای اطلاع از نحوه آمادگی آزمون یوس کلیک نمایید

مشاوره برای قبولی در آزمون یوس ترکیه

✳️ برای آموزش تضمینی یوس، شرکت در این آزمون و در نهایت قبولی در آن میتوانید اقداماتی در نظر بگیرید که کار شما را راحت تر کرده و درگیری شما را با مسائل جانبی به حداقل برسانند.

✳️ از مهمترین این اقدامات و در واقع اولین قدم در راه تحصیل رشته های پزشکی در ترکیه مشاوره و هم صحبتی با افرادی است که مسیر مورد نظر شما را طی کرده باشند و بتوانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

✳️ شما میتوانید بصورت آنلاین و 24 ساعته با قبولی های دوره های گذشته یوس و مشاوران حرفه ای تحصیلی در یوسلند ارتباط برقرار کرده و در ارتباط با آموزش یوس تضمینی مشاوره خصوصی بگیرید.

آموزش یوس تضمینی برای قبولی قطعی

پس از مشاوره اولیه و مشخص شدن کلیت راه رسیدن به دانشگاه های دولتی ترکیه برای شما، نیاز است تا بطور مستمر در حال آموزش باشید. همانطور که گفتیم رقابت در آزمون یوس نسبت به کنکور سراسری کمتر است اما به هر حال قبولی در آن نیازمند آمادگی و داشتن اطلاعات کافی، هوش بالا و دانستن تکنیک ها و تله های موجود در این آزمون می باشد.

از اقدامات دیگری که میتوان جهت تسهیل در قبولی آزمون یوس انجام داد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ پیدا کردن منابع موثق سوالات

✅ نمونه آزمون های سال های گذشته

آزمون تعیین سطح یوس

✅ آزمون های طراحی شده جهت آمادگی

✅ نحوه تست زدن و تکنیک های تست زنی

✅ ترفند های تکمیلی قبولی

✅ کتاب های مرجع سوالات

مجموعه یوسلند علاوه بر خدمات مشاوره ای، آموزش یوس تضمینی را هم به همراهان خود ارائه میدهد که تمام موارد بالا به علاوه بسیاری نکات ریز و درشت دیگر را در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر می گیرید.

 

آموزش یوس تضمینی برای قبولی قطعی

با استفاده از خدمات آموزش یوس تضمینی، علاوه بر اینکه اطمینان خود را برای قبولی در آزمون یوس بیشتر میکنید به منبع عظیمی از سوالات و آزمون های یوس دسترسی پیدا کرده و از اساتیدی که سابقه طولانی در فرستادن و قبولی دانشجویان در دانشگاه های ترکیه را در کارنامه خود دارند در ارتباط قرار میگیرید.

پس از آموزش یوس تضمینی چه کنیم؟

❇️ تا اینجای کار شما با آزمون یوس آشنا شده اید و آموزش های مربوط به آن رو شروع کرده اید. یکی از مهمترین موضوعاتی که نباید از آن غافل شد و میتواند یک دغدغه ذهنی بزرگ برای شما داوطلب عزیز بوجود بیاورد و مانع آمادگی شما شود مسائل مربوط به مهاجرت و مشکلات احتمالی پیش روی شماست.

❇️ در این شرایط یکی از اقدامات شما میتواند استفاده از خدمات یوسلند جهت تسهیل در فرایند مهاجرت به ترکیه باشد. به این صورت که شما مساله ی مهاجرت و عوامل جانبی آن را میتوانید به طور کامل به متخصصین این امر در یوسلند بسپارید و بیشتر وقت و تمرکز خود را جهت آمادگی بیشتر در این آزمون به کار بگیرید.

❇️ در نظر بگیرید تمام تلاش خود را با همراهی مشاورانی حرفه ای و دوستانی که راه حال حاضر شما را در گذشته طی کرده اند به کار برده اید و از طرف دیگر مسائل شما برای خروج از کشور و مهاجرت به ترکیه توسط تیم یوسلند انجام شده و شما در یک قدمی رسیدن به آرزوهای خود هستید اما نکته ای مهم از قلم افتاده است.

❇️ شما برای اولین بار وارد کشور جدیدی میشوید و قصد شرکت در آزمونی سرنوشت ساز دارید اما موضوع این است که شناخت کافی از خود این کشور ندارید. اما این مساله هم نباید باعث دغدغه و از بین رفتن تمرکز شما شود چرا که یکی از خدمات بسیار جذاب تیم یوسلند برگزاری تور آزمون یوسلند است.

❇️ به این صورت که علاوه بر آنکه تیم یوسلند قدم به قدم شما را در بخش آمادگی برای این آزمون با آموزش یوس تضمینی همراهی کرده است، در کشور ترکیه و در طول آزمون و پس از آن تا زمان انتخاب رشته و اقامتتان همراه شما خواهد بود. بطور خلاصه شما هرگونه فکر و خیال و دغدغه را کنار گذاشته و تا پایان این روند میتوانید فقط روی آمادگی و سطح دانش خود کار کنید.

تا این قسمت از مطلب شما یک دید کلی از خدمات یوسلند شامل آموزش یوس تضمینی، خدمات مهاجرتی، خدمات مشاوره ای و… پیدا کرده اید. پس میتوانید برای شروع این روند با شماره ۰۲۱۳۷۹۶۷۰۰۰ در تماس باشید.

حال بطور جزئی تر به مقوله آموزش یوس میپردازیم.

پس از آموزش یوس تضمینی چه کنیم؟

اگر نیاز به دانستن اطلاعاتی در خصوص کلاس آنلاین یوس دارید، کلیک نمایید.

جزئیات آموزش یوس تضمینی و طرح درس آن

✳️ سیستم آموزشی کشور و به طبع کنکور سراسری فاقد سوالاتی است که مستقیما خلاقیت و هوش داوطلب را مورد آزمایش قرار دهد. برخلاف آن در آزمون یوس شما احتمالا با مسائلی رو به رو خواهید شد که برای شما بسیار تازگی دارد و باید از خلاقیت خود نیز استفاده کنید.

✳️ به همین دلیل اساتید عزیزی که در سیستم آموزشی داخل ایران مشغول هستند با این سوالات آشنایی کافی ندارند و عملا نمی توانند کمک چندانی به بالا بردن شانس قبولی شما در آزمون یوس کنند. در مقابل باید بدانید اساتید یوسلند با تسلط بر جزئیات سوالات و نحوه برگزاری این آزمون میتوانند تضمین دهنده قبولی شما و رسیدن به اهدافتان باشند.

✳️ سوالات آزمون یوس به سه دسته کلی تقسیم میشوند.

سوالات ریاضی سوالات هوش سوالات هندسه

✳️ یکی از بخش های خدمات مربوط به آموزش یوس تضمینی ارائه آموزش های لازم برای آمادگی در دسته بندی فوق به خصوص بخش هوش است. چرا که داوطلبان ایرانی کمتر با این نوع سوالات دست و پنجه نرم کرده اند.

✳️ از ابزار هایی که اساتید ما در یوسلند از آن در آموزش یوس تضمینی استفاده میکنند طرح سوال های مشابه، برگزاری آزمون های تعیین سطح، سوالات آزمون های گذشته و تحلیل نتایج این آزمون هاست.

در تحلیل آزمون ها، شما با نقاط ضعف و قوت خود آشنا میشوید و با راهکار هایی که اساتید در اختیار شما قرار میدهند در راستای پیشرفت خود قدم بر میدارید.

جزئیات آموزش یوس تضمینی و طرح درس آن

خدمات کلاس های آموزش یوس تضمینی آموزشگاه یوسلند

✳️ با شرکت در کلاس های آموزش یوس تضمینی  می توانید از امکانات فوق الاده آموزشگاه یوسلند برخوردار گردید. برخی از این امکانات شامل موارد زیر می باشد:

✔️ درس دادن از اساتید مجرب با سابقه ۱۰ ساله استفاده

✔️بهترین از منابع آموزشی و سامانه آموزش مجازی برگزاری آزمون‌های ماهانه و جامع

✔️ ارائه برنامه‌ریزی منحصر به فرد مشاوره و پشتیبانی ۲۴ ساعته

✔️ ضبط جلسات آموزشی رفع اشکال ۲۴ ساعته

✔️ ارسال منابع آموزشی آموزش زبان ترکی استانبولی (سطح A۱، A۲، B۱)

✔️ مشاوره جهت اخذ مدرک تومر تعداد نامحدود جلسات آموزشی ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دانشگاه‌ها و ….

برای اطلاع از هزینه و سایر خدمات این موسسه با شماره ۰۲۱۳۷۹۶۷۰۰۰ در ارتباط باشید.

برای اطلاع از منابع آزمون یوس ترکیه کلیک نمایید.

درصد قبولی یوسلند در آزمون یوس چقدر است؟

✳️در مطلب فوق اشارات زیادی به مزایای استفاده از خدمات ارائه شده در یوسلند شد. حال به معرفی یوسلند می پردازیم تا اعتماد دوستانی که به تازگی با ما آشنا شده اند بیشتر جلب شود.

✳️آکادمی یوسلند سامانه توسعه آموزش بین المللی کشور یک موسسه ی تحصیلی مهاجرتی با سابقه درخشان است که در جهت رفع نیاز محصلانی که قصد ادامه تحصیل و مهاجرت به کشور ترکیه را دارند قدم برداشته است.

✳️از مزایای استفاده از خدمات یوسلند میتوان به جامع بودن این خدمات اشاره کرد به طوری که دانشجو از لحظه ای که تصمیم میگیرد در این آزمون شرکت کند تا لحظه ای که سربلند از آزمون بیرون آمده، انتخاب رشته میکند و به تحصیل میپردازد یوسلند در کنارش است.

از مسائل مهمی که در مجموعه یوسلند به آن افتخار میکنیم قبولی 86 درصدی داوطلبان عزیز در آزمون یوس میباشد.

درصد قبولی یوسلند در آزمون یوس چقدر است؟؟؟

خلاصه مطلب

آزمون یوس هر ساله برای جذب دانشجو از بین مهاجرین در کشور ترکیه برگزار میشود. از آنجا که سوالات این آزمون با سوالات کنکور سراسری تفاوت های چشمگیری دارد شما باید با مشاوران و اساتیدی در ارتباط باشید که آموزش شما را به خوبی بر عهده گرفته و بتوانند قبولی شما در این آزمون را تضمین کنند.

پیشنهاد مجموعه یوسلند به شما استفاده از خدمات جامع و آموزش یوس تضمینی در آموزشگاه یوسلند است که پستوانه و اعتبار آن قبولی 86% از داوطلبانی است که آن ها را از 0 تا 100 در کنار خود داشته ایم.

برای دانلود پی دی اف مقاله بر روی لینک کلیک نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *