آزمون YOS

کلاس های آزمون یوس در تهران 2024 {زمان، هزینه و شرایط} | یوسلند

کلاس های آزمون یوس در تهران

تحصیل در ترکیه راحت ترین و کم هزینه ترین راه برای تحصیل در خارج از کشور به ویژه در رشته های پزشکی، پیرا پزشکی و … است. نزدیکی ترکیه به ایران، عدم نیاز به ویزا، شباهت های فرهنگی، معتبر بودن مدارک دانشگاه های ترکیه از نظر وزارت علوم و … سبب شده است تا سالانه دانشجویان ایرانی بسیاری کشور را به مقصد ترکیه ترک کنند. اما برای شروع تحصیلات در دانشگاه های ترکیه لازم است تا در آزمون یوس (YÖS) شرکت کرده و نمره قبولی را به دست آورید. با توجه به وجود رقابت بالا شرکت در کلاس های آزمون یوس در تهران، تبریز و … برای تمامی داوطلبان لازم است تا با آمادگی کافی در این آزمون شرکت کنند و با نمونه سوالات، نحوه طرح سوالات، راه حل های حل مسئله ها و … آشنا شوند. در این مقاله به صورت کامل به بررسی تمامی ویژگی هایی خواهیم پرداخت که تمامی کلاس های آزمون یوس در تهران، تبریز و … باید داشته باشند. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ما در مجموعه یوسلند با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت آموزشی قبولی شما را با بالاترین نمره در آزمون یوس تضمین می کنیم. برای مشاوره ی رایگان با شماره 02128421201 تماس بگیرید.

 

آشنایی با آزمون یوس (YÖS) ترکیه

👈🏼 اگر تصمیم خود را برای تحصیل در کشور ترکیه گرفته باشید، غیر ممکن است که نام آزمون یوس (YÖS) به گوش شما نخورده باشد. هر کشوری استانداردها و معیار های مختلفی را برای سنجش و پذیرش دانشجویان بین المللی دارد تا مطمئن شود که فرد داوطلب قادر به تحصیل در کشور مربوطه است و شرایط وی با شرایط دانشگاه تطابق دارد.

❇️  بررسی و سنجش توانایی علمی و تحصیلی دانشجویان بین المللی در ترکیه نیز از طریق نتایج آزمون یوس که خلاصه شده عبارت Yabancı Öğrenci Sınavı (آزمون دانشجویان خارجی) است، صورت می گیرد.

❇️ لازم است بدانید که آزمون یوس (YÖS) همانند کنکور ایران به صورت سراسری و هماهنگ شده برگزار نمی شود و تاریخ برگزاری آن با توجه به دانشگاه مقصد تغییر می کند؛ به عبارتی هر دانشگاه به صورت جدا از سایر دانشگاه ها آزمون یوس (YÖS) را برگزار می کند. (در ادامه مقاله تاریخ برگزاری آزمون یوس برخی از دانشگاه های ترکیه ارائه شده است.) تعداد و مواد درسی این آزمون در تمامی دانشگاه ها تقریبا یکسان است اما نوع سوالات از سختی و راحتی متفاوتی برخوردارند. به همین دلیل هم لازم است تا دانشگاه یا دانشگاه های مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای شرکت در آزمون یوس آن دانشگاه ها در کلاس های آزمون یوس در تهران، تبریز، شیراز و … اقدام کنید.

آشنایی با آزمون یوس (YÖS) ترکیه

❇️ آزمون یوس (YÖS) از دو بخش تشکیل می شود که عبارت است از: بخش کتبی (مربوط به مهارت های یادگیری پایه) و بخش آزمون مهارت زبان ترکی. توجه داشته باشید که شرکت در بخش دوم آزمون تنها برای آن دسته از داوطلبانی است که قصد دارند به زبان ترکی در ترکیه تحصیل کنند؛ سایر داوطلبان با داشتن یک مدرک زبان انگلیسی معتبر مانند تافل یا آیلتس می توانند به زبان انگلیسی در ترکیه تحصیل کنند.

❇️ بخش اول آزمون که همان بخش کتبی و چهار گزینه ای است، از سوالات ریاضیات و هندسه (35 سوال) و هوش (45 سوال) تشکیل می شود. معمولا تعداد سوالات این آزمون 80 می باشد اما در برخی دانشگاه ها ممکن است مجموع تعداد سوالات 100 باشد. برای اینکه به تسلط کافی برای پاسخ دادن به سوالات برسید و با انواع روش های طرح سوالات و نمونه سوالات آشنا شوید، بهترین راه شرکت در کلاس های آزمون یوس در تهران، شیراز، تبریز و … به صورت حضوری یا غیر حضوری است. فراموش نکنید که شرکت در آزمون یوس هیچ محدودیت سنی ندارد و در هر سنی می توانید تحصیلات خود را آغاز کنید.

❇️ در امتحان یوس، شهروندان کشور ترکیه حق شرکت ندارند. امتحان یوس برای پذیرش دانشجوانی از مقطع دیپلم متوسط برگزار میشود، به این معنی که فقط افرادی که دیپلم دارند میتوانند شرکت کنند. سوالات امتحان یوس به زبان ترکی و انگلیسی مطرح میشود.

🔗 برای اطلاع از شرایط ورودی مهر دانشگاه های ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

کلاس های آزمون یوس در تهران 2024

👈🏼چرا شرکت در کلاس های آزمون یوس در تهران، شیراز، تبریز و … اهمیت دارد؟ چه مباحثی در این کلاس ها مطرح می شود؟ کلاس های آزمون یوس در تهران در چند جلسه برگزار می شوند؟ چه مباحثی در کلاس های آزمون یوس در تهران تدریس می شوند؟ کلاس های آزمون یوس در تهران، تبریز و … چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ در این بخش از مقاله به بررسی کامل پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

با یک سرچ ساده می توان دید که کلاس های آزمون یوس در تهران بسیارند و با هر هزینه و تعداد جلساتی می توان در این کلاس ها ثبت نام کرد؛ اما آیا کیفیت تدریس و پوشش دهی تمامی مباحث آزمون یوس این کلاس ها یکسان است؟ یک کلاس خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا حضوری بودن کلاس در با کیفیت بودن آن موثر است؟

بهترین کلاس های آزمون یوس در تهران

از دیگر مزایای شرکت در کلاس های آزمون یوس در تهران به صورت غیر حضوری، می توان به امکان برقراری ارتباط با اساتید و مشاوران تحصیلی در تمامی ایام هفته اشاره کرد. با پایان کلاس های حضوری، متاسفانه تا جلسه بعد امکان برقراری ارتباط با اساتید وجود ندارد و گاه به دلیل زیاد بودن تعداد سوالات اساتید نمی توانند به رفع اشکال تمامی داوطلبان بپردازند اما در کلاس های آنلاین شرایط به این صورت نیست. محصلان می توانند در هر زمانی با اساتید ارتباط برقرار کرده و به صورت ویژه رفع اشکال کنند. با تهیه پکیج آزمون یوس مجموعه یوسلند می توانید با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت، مطالعه برای آزمون یوس را آغاز کنید.

پکیج ویژه آزمون یوس ویژگی های مختلفی دارد تا بتواند پاسخگوی هر گونه نیاز داوطلبان باشد. به عنوان مثال در این پکیج به نحوه طرح سوالات، راه ها و تکنیک های پاسخ دادن به سوالات تستی در کمترین زمان، نحوه حل سوالات، مهم ترین مباحث، اشتباهات پرتکرار داوطلبان و تکنیک هایی برای افزایش شانس قبولی در آزمون یوس بیان می شود. همچنین جزوه خلاصه نویسی شده از بخش های مهم، نمونه سوالات سال های گذشته و جزوه های پر کاربرد دیگری نیز به داوطلبان ارائه می شود.

در پکیج آزمون یوس مجموعه یوسلند تمامی سر فصل های مباحث ریاضی، هندسه و هوش تحت پوشش قرار داده شده است و به صورت ویژه تدریس شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. بدین ترتیب دیگر نیازی به شرکت در کلاس های آزمون یوس در تهران به صورت حضوری نیست و به راحتی می توانید تمامی سرفصل های زیر را آموزش دیده و به صورت حرفه ای تمرین و تکرار کنید.

سر فصل های بخش ریاضی پکیج یوس کلاس های آزمون یوس در تهران
اعداد و جبر چند جمله ای ها نسبت و تناسب آنالیز و احتمال پرابلم ها
مثلثات معادلات درجه یک معادلات یک مجهولی فاکتوریزاسیون لگاریتم
اعداد مختلط
سر فصل های بخش هندسه پکیج یوس کلاس های آزمون یوس در تهران
تعاریف اولیه دایره (زوایای داخلی – نسبت ها) دایره (مساحت – محیط) چند ضلعی ها – چهارضلعی ها هندسه فضایی
متوازی الاضلاع – لوزی زاویه ها (خطوط موازی و مورب) زاویه (مثلث) ارتفاع – نیمساز – میانه هندسه تحلیلی (فقط خط و دایره)
ذوزنقه مستطیل – مربع مساحت مثلث ها تشابه مثلث ها نامساوی های مثلث
مثلث های خاص (متساوی الاضلاع و …)

در رابطه با بخش هوش متاسفانه نمی توان سر فصل های مشخصی را بیان کرد چرا که طرح سوالات از منابع بسیار زیادی صورت می گیرد و سرفصل های مشخصی برای آن ارائه نشده است و هدف از این بخش نیز سنجش میزان هوش داوطلبان بدون آمادگی قبلی است. با تهیه پکیج یوس و شرکت در کلاس های آزمون یوس در تهران، تبریز و … به صورت غیر حضوری و آنلاین می توانید با انواع سوالات بخش هوش که احتمال طرح آن ها در آزمون بسیار بالاست آشنا شوید و با موفقیت تمامی سوالات را پاسخ دهید.

*️⃣ برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی شرایطتان با مشاوران یوسلند به شماره 02128421201 تماس بگیرید. مشاوران ما شما را درخصوص تهیه پکیج کلاس های آزمون یوس در تهران، اینکه آیا پکیج آزمون یوس مناسب شما خواهد بود یا خیر، تهیه بهترین منابع و … راهنمایی خواهند کرد. همچنین امکان پشتیبانی تحصیلی و همراهی شما در طول دوره آزمون یوس در مجموعه یوسلند فراهم شده است. همین الان با بهترین مشاورین کلاس های آزمون یوس در تهران تماس بگیرید.

 

🔗 برای اطلاع از سطح سوالات کنکور یوس ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون یوس (YÖS) ترکیه

👈🏼 برای شرکت در آزمون یوس (YÖS) ترکیه لازم است تا دارای برخی شرایط و مدارک باشید که در این بخش به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. اطلاع داشتن از لیست مدارک مورد نیاز از این جهت حائز اهمیت است که در زمان ثبت نام شما را با مشکل کامل نبودن مدارک مواجه نمی کند و می توانید به راحتی همه مدارک را در دسترس داشته و در محل مورد نظر آپلود کنید.

💢 لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون یوس (YÖS) ترکیه عبارت است از:

⏬ ارائه اصل پاسپورت با اعتبار کافی (حداقل 6 ماه)

⏬ ارائه یک قطعه عکس 3*4 جدید (حداکثر در 3 ماه گذشته گرفته شده باشد.)

⏬ تکمیل فرم ثبت نام آزمون یوس

⏬ ارائه فیش واریزی هزینه آزمون یوس

⏬ ارائه اصل و ترجمه رسمی دیپلم دبیرستان

⏬ ارائه اصل و ترجمه مدرک پیش دانشگاهی

⏬ ارائه اصل و ترجمه ریز نمرات دوره ی چهار ساله

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون یوس

توجه داشته باشید که ممکن است برخی از دانشگاه ها علاوه بر مدارک بیان شده، تقاضای ارائه برخی مدارک اضافی را نیز داشته باشند. به همین دلیل می توانید به سایت دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید و همچنین لیست تمامی مدارک مورد نیاز را در کلاس های آزمون یوس در تهران مشاهده کنید. در صورتی که موفق به مشاهده لیست مدارک نشدید، با کارشناسان یوسلند تماس بگیرید.

 

🔗 آزمون یوس کجا برگزار میشود؟ برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

زمان برگزاری آزمون یوس (YÖS) ترکیه 2024

👈🏼همانطور که می دانید، آزمون یوس که در واقع آزمون ورودی به دانشگاه های مختلف است مانند کنکور ایران به صورت هماهنگ و سراسری برگزار نمی شود و بسته به دانشگاهی که قصد ورود و تحصیل در آن را دارید، متفاوت خواهد بود. به همین دلیل هم لازم است تا پیش از اقدام برای نام نویسی در این آزمون، در رابطه با دانشگاه هایی که رشته مورد علاقه شما را ارائه می کنند تحقیق کنید و بدانید که در آزمون یوس کدام دانشگاه یا دانشگاه ها شرکت خواهید کرد.

با این حال در ادامه مقاله لیستی از برترین و معروف ترین دانشگاه های ترکیه را به همراه زمان ثبت نام، تاریخ برگزاری آزمون و هزینه ای که از بابت شرکت در آزمون یوس از داوطلبان گرفته می شود را ارائه خواهیم کرد.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که در صورت داشتن سوال در رابطه با زمان برگزاری آزمون یوس هر یک از دانشگاه های فوق و یا کلاس های آزمون یوس در تهران می توانید با کارشناسان مجرب یوسلند به شماره 02128421201 تماس بگیرید و درخواست راهنمایی کنید. مشاوره با کارشناسان ما رایگان است و می توانید در تمامی ایام هفته با ما در ارتباط باشید.

 

🔗 برای اطلاع از چگونگی برنامه ریزی آزمون یوس بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شانس قبولی در کلاس های آزمون یوس در تهران 2024

👈🏼نمی‌توان به‌طور قطع اظهار نمود که سطح آزمون یوس ترکیه سختی یا آسانی دارد. سختی یا آسانی آزمون به توانایی و تلاش متقاضیان بستگی دارد و نمی‌توان برای همه به یک شیوه تعریف کرد.

برخی افراد آزمون یوس را سخت می‌دانند و برخی دیگر آن را آسان. اما واقعیت این است که شما احتمال قبولی بالایی در این آزمون دارید. مهم است که بدانید یوس، استانداردترین آزمون در سطح کشور ترکیه است و این می‌تواند برای کسانی که آمادگی کافی دارند، امیدوارکننده باشد.

بطور آماری، حتی با معدل متوسط دبیرستان، شانس قبولی در آزمون یوس برای متقاضیان ایرانی بالاست. پس با شرکت در کلاس های یوسلند می توانید شانس قبولی خود را افزایش داده و به راحتی وارد دانشگاه های معتبر ترکیه شوید. شما با انتخاب دور های آنلاین کلاس های آزمون یوس در تهران یوسلند می توانید به راحتی به اهداف خود برسید.

منابع مهمی که برای آزمون یوس (YÖS) باید مطالعه کنید!

👈🏼منابعی که برای آزمون یوس مطالعه می کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که مناسب نبودن منبع باعث اتلاف وقت داوطلب خواهد شد و ممکن است در روند یادگیری و مطالعه وی اختلال ایجاد کرده و سرعت وی را کاهش دهد. این که از میان تمامی منابع موجود، چه منابعی مناسب شما هستند؟ باید در جلسه مشاوره بررسی شود و مناسب ترین آن با توجه به شرایط شما معرفی گردد. به همین دلیل هم پیشنهاد می کنیم که از فرصت مشاوره رایگان یوسلند استفاده کرده و هر چه سریع تر با ما تماس بگیرید.

منابع مهمی که برای آزمون یوس (YÖS) باید مطالعه کنید!

🔰 به صورت کلی اما می توان بهترین منابعی را که در حال حاضر برای شرکت در آزمون یوس موجود هستند را به صورت زیر معرفی کرد:

📚 کتاب ریاضی تی نی نی

📚 کتاب ریاضیات متروپل جلد ۱ و ۲

📚 کتاب حل مسائل ریاضی یوس انتشارات متروپل

📚 کتاب ریاضیات 1 و 2 یوس انتشارات پوزا

📚 کتاب بانک سوالات هندسه متروپل

📚 کتاب هندسه انتشارات پوزا

📚 کتاب‌ دو جلدی هوش متروپل

📚 کتاب آماده سازی IQ یوس انتشارات پوزا

📚 کتاب آزمون های آزمایشی (IQ) یوس انتشارات متروپل

📚 کتاب بانک سوالات توانایی عمومی (IQ) 1 و 2 یوس انتشارات متروپل

📚 کتاب منطق عددی یوس انتشارات متروپل

برای دریافت جدید ترین منابع کلاس های آزمون یوس در تهران با ما در ارتباط باشید.

 

🔗  شانس قبولی در آزمون یوس چقدر است؟ برای کسب اطلاعات تکمیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

👈🏼هر سال، وزارت علوم و وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران لیستی از دانشگاه‌های تاییدشده را ارائه می‌دهند. برای رشته‌های خانواده پزشکی، تنها چند دانشگاه تاییدشده وجود دارند که اکثرا دانشگاه‌های دولتی هستند. لطفا توجه کنید که افرادی که در دانشگاه‌های ترکیه به این رشته‌ها می‌پردازند، حق کار کردن در ترکیه را ندارند و اگر دانشگاه غیرتاییدشده باشد، باعث هدررفت سرمایه و زمان شما خواهد شد. ما در کلاس های آزمون یوس در تهران شما را آماده برای داشنگاه های مورد تایید وزارت بهداشت می نماییم .

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران  2024 – 2024

 Ankara University

Izmir Katip Celebi University فقط دندانپزشکی

Koc University
Ataturk university

Gazi University فقط دندانپزشکی
Ege university

 Suleyman Demirel University فقط دندانپزشکی
Hacettepe university
Istanbul University

نکات مهم در خصوص آزمون یوس

👈🏼 در صورت تمایل به شرکت در آزمون یوس، باید به این موارد توجه داشته باشید:

✳️ آزمون یوس برای سن محدودیتی ندارد، اما مناسب است که سن شما بیش از ۱۸ سال باشد و شما فارغ التحصیل دبیرستان یا دانش‌آموز سال آخر دبیرستان باشید.

✳️مدت اعتبار آزمون یوس۱ و یا ۲ سال است (براساس اعلام دانشگاه) و شما با داشتن نمره آزمون یوس برای مدت ۱ تا ۲ سال فرصت دارید تا رشته دلخواه خود را در دانشگاه انتخاب کنید.

✳️اگر بیش از ۱ تا ۲ سال گذشت، مجبور خواهید‌بود دوباره در این آزمون شرکت کنید.

✳️شرکت در آزمون یوس از نظر تعداد دفعات محدودیتی ندارد و شما می‌توانید در هر تعداد آزمون یوس شرکت کنید.

✳️این آزمون به صورت حضوری و یا آنلاین در شهرهای مختلف ایران نیز برگزار می‌شود و شما می‌توانید در شهر خود یا نزدیک‌ترین شهری که آزمون برگزار می‌شود، درخواست شرکت کنید.

✳️مهارت در زبان ترکی استانبولی اهمیت زیادی ندارد و برخی از دانشگاه‌ها بخش ریاضی، هندسه و هوش آزمون را به زبان فارسی نیز برگزار می‌کنند.

✳️آزمون یوس تقریبا برای تمام رشته‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

نکات مهم در خصوص آزمون یوس

اخبار پیرامون کلاس های آزمون یوس در تهران

📢 ظرفیت دانشگاه های ترکیه محدود شد:

«شورای آموزش عالی ترکیه» (YOK)، اعلام کرد ظرفیت پذیرش دانشجویان بین‌ المللی دانشگاه‌ های دولتی و خصوصی ترکیه در رشته‌ های دندانپزشکی و پزشکی محدود خواهد شد؛ به‌ طوری که دانشجویان هر کشوری سهمیه پذیرش محدودی دارند. بر اساس اختیاراتی که به «هیئت اجرایی آموزش عالی ترکیه» داده شده است، این شورا مسئولیت تنظیم موضوعات مربوط به اصول پذیرش دانشجویان خارج از کشور و تعیین قوانین و تشریفات مربوط به سهمیه پذیرش آن‌ ها را به عهده دارد.
در جلسه «هیئت اجرایی آموزش عالی»، تشخیص داده شد که ظرفیت پذیرش دانشجویان بین‌ المللی در رشته‌ های دندانپزشکی و پزشکی دانشگاه‌ های خصوصی و دولتی ترکیه باید کاهش پیدا کند.

این شورا طی بخشنامه‌ ای مورخ 10 می 2024 اعلام کرد که ظرفیت پذیرش کل دانشجویان بین‌ المللی از هر ملیت به 10 درصد کاهش یابد. برای نمونه اگر دانشگاهی در رشته پزشکی یا دندانپزشکی 100 نفر ظرفیت برای دانشجویان بین‌ المللی داشته باشد، فقط 10٪ از این ظرفیت یعنی 10 نفر می‌ توانند از یک ملیت (به طور مثال ایرانی) باشند.
بنابراین امکان عودت شهریه به برخی دانشجویان پذیرفته شده در این 2 رشته توسط دانشگاه‌ هایی که بیشتر از حد ظرفیت خود دانشجو پذیرفته‌ اند وجود دارد. به این صورت که اولویت پذیرش با دانشجویانی است که دارای نمرات بالاتر و یا یکی از مدارک آزمون‌ های بین‌ المللی هستند.

 

خلاصه مطلب

شرکت در آزمون یوس و کسب نمره قبولی راه ورود به دانشگاه های ترکیه و آغاز تحصیلات در دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور است. اگر شما هم قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، ترکیه یکی از بهترین گزینه هاست؛ هزینه تحصیل در این کشور ارزانتر است و نیازی به اخذ ویزا نخواهید داشت، مسافت آن با ایران کم است و پرواز های مستقیم و غیر مستقیم بسیاری در این مسیر (ایران به ترکیه و برعکس) وجود دارد. اما لازم است بدانید که آزمون یوس، آزمون ساده ای نیست و باید برای قبولی در آن تلاش کرد. در مقاله فوق به بررسی تمامی ویژگی های کلاس های آزمون یوس در تهران، تبریز و … پرداختیم تا متقاضیان بتوانند بهترین انتخاب را از میان گزینه های موجود داشته باشند. همچنین زمان برگزاری این آزمون در دانشگاه های مختلف ترکیه، مدارک مورد نیاز و مهم ترین منابعی که پیش از شرکت در آزمون باید مطالعه کنید را بررسی کردیم.

با مطالعه مقاله فوق راحت تر می توانید کلاس مورد نیاز خود را برای آمادگی در آزمون یوس در کلاس های آزمون یوس در تهران انتخاب کنید. از میان تمامی کلاس هایی که برگزار می شوند، کلاس های آنلاین بهترین انتخاب در میان کلاس های آزمون یوس در تهران خواهند بود چرا که محتوای درسی و اساتید مربوطه در هر زمانی (فارغ از تعطیلات رسمی و غیر رسمی) در دسترس شما خواهند بود و امکان مشاهده چندین باره آن ها وجود دارد. با تهیه پکیج آمادگی برای آزمون یوس یوسلند می توانید به بهترین نحو و با کم ترین هزینه و بالاترین کیفیت آموزشی برای این آزمون آماده شوید. تنها کافیست با شماره 02128421201 تماس بگیرید و درخواست راهنمایی درخصوص پکیج آزمون یوس کنید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و تمامی ابهامات و سوالات موجود را در خصوص کلاس های آزمون یوس در تهران پاسخ دهند.

 

📥 جهت دانلود پی دی اف مقاله کلاس های آزمون یوس در تهران کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *