آزمون YOS

تدریس آزمون یوس 2024 با تضمین قبولی

تدریس آزمون یوس

افرادی که می خواهند برای ادامه تحصیل به کشور ترکیه سفر کنند و در دانشگاه های این کشور درس بخوانند، باید در آزمون های ورودی این دانشگاه ها شرکت کنند. یکی از این آزمون های ورودی، آزمون یوس است که افراد باید در این آزمون حداقل نمره قبولی را کسب نمایند. آن ها می توانند برای قبولی در این کنکور، در کلاس های یوس ثبت نام نموده و با نکات مهم و سوالات این آزمون آشنا شوند. تدریس آزمون یوس، بر عهده معلمانی است که دانش و اطلاعات کافی در این زمینه دارند. در واقع، تدریس کنکور Yos باید به نحوی باشد که داوطلبان بتوانند با تمامی مباحث کنکور و سوالات مشابه آن آشنا شوند.

کنکور یوس(Yos) چیست؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در دانشگاه های کشور ترکیه درس بخوانید، برای افزایش شانس قبولی خود در آزمون یوس، بهتر است که در کلاس های آن ثبت نام نمایید. تدریس این کلاس ها هم به صورت حضوری است و هم به صورت آنلاین می باشد که می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب نمایید. برای آشنایی بیشتر با مباحث تدریس آزمون یوس، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با این کلاس ها و تدریس آن بدانید را برای ما عزیزان بیان خواهیم کرد.

پیش از این که بخواهیم شما عزیزان را با مباحث تدریس آزمون یوس آشنا کنیم، بهتر است که کمی در رابطه با این آزمون صحبت نماییم. همان طور که در ابتدا مقاله بیان کردیم، آزمون یوس، نوعی آزمون است که دانشگاه های ترکیه از طریق آن دانشجو می پذیرند. این آزمون هر ساله هم در ترکیه و هم در کشورهای دیگر از جمله ایران، برگزار می شود که هر دانشگاه آن را به طور جداگانه برگزار می نماید. این آزمون دارای سه بخش اصلی هوش، ریاضی و هندسه است که از هر بخش سوالاتی طرح می شود.

 

لازم به ذکر است تا بدانید که از بخش هوش 40 سوال، از بخش ریاضی 35 سوال و از بخش هندسه 5 سوال طراحی می شود. اما، به یاد داشته باشید که تعداد سوالات این آزمون، در هر دانشگاه متفاوت می باشد. شما داوطلبان عزیز برای شرکت در این آزمون باید در زمان مقرر، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. برای ثبت نام، باید شرایطی را دارا باشید و مدارکی را با خود به همراه داشته باشید. برای آشنایی با تمامی این موارد، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

برای مطالعه مقاله ثبت نام آزمون یوس، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

کنکور یوس(Yos) چیست؟

مباحث مهم تدریس آزمون یوس 

تمامی مباحث آزمون یوس در کلاس های آن توسط معلمان عزیز تدریس می شود. در واقع، شما عزیزان با شرکت در این کلاس ها می توانید هم با مباحث این آزمون و هم با سوالات سال های گذشته آن آشنا شوید. البته، لازم به ذکر است تا بدانید که تدریس کنکور Yos فقط توسط افرادی که دانش و اطلاعات کافی دارند، انجام می شود. زیرا، اگر فردی اطلاعات کافی و بروزی نداشته باشد، نمی تواند در هنگام تدریس آزمون یوس به خوبی شما را یاری کند. برخی از مباحث تدریس در کلاس های آزمون یوس، شامل موارد زیر می باشند:

 

تدریس مباحث ریاضی آزمون یوس

همان طور که پیش تر گفتیم، یکی از مباحث مهم آزمون یوس ریاضی است که بخش عمده ای از سوالات از این بخش طراحی می شوند. معلمان برای تدریس آزمون یوس در این مبحث، سر فصل های مختلفی را به شما عزیزان آموزش خواهند داد. آن ها با تدریس این سر فصل ها و تمرین و تکرار آن ها، به شما کمک می کنند تا با بالاترین نمره در این کنکور قبول شوید. برخی از مهم ترین این سر فصل ها، شامل موارد زیر می باشند:

  • اعداد و جبر
  • چند جمله ای ها
  • نسبت و تناسب
  • آنالیز و احتمال
  • پرابلم ها
  • مثلث
  • معادلات درجه یک
  • معادلات یک مجهولی
  • فاکتوریزاسیون
  • لگاریتم
  • اعداد مختلط

 

تدریس مباحث هوش کنکور یوس

یکی دیگر از مباحثی که در کلاس های یوس توسط معلمان تدریس می شود، مبحث هوش است. این مبحث نسبت به سایر آن ها، مهم تر و سخت تر است. زیرا، منبع مشخصی وجود ندارد که شما بتوانید یک کتاب واحد را خریداری کرده مطالعه نمایید. به همین دلیل بهتر است که شما برای افزایش شانس قبولی خود در این آزمون حتما در کلاس های یوس ثبت نام نمایید. به یاد داشته باشید که بهتر است برای ثبت نام در این کلاس ها، به دنبال آموزشگاه هایی نباشید که هزینه آن ها کم هستند. زیرا، در برخی از این کلاس ها هم تدریس معلمان ضعیف است و هم با شما تمامی مباحث را تمرین و تکرار نمی کنند

برخی از سر فصل های هوش آزمون یوس به شرح زیر است:

سری های عددی روابط بین اشکال (دوران˓ تقارن˓ قیچی˓ جداول اشکال و …) جدول های اپراتوری
کد گذاری ها و پسورد تاس اشکال اپراتوری
عملیات چهارگانه ریاضی اپراتورها جدول های خاص (سودوکو˓ ربع جادویی و …)
محیط و مساحت نمودار خوانی ترازو

 

معلمان ما در یوس لند با داشتن دانش و اطلاعات کامل، تمامی مباحث را به طور کامل با شما تمرین و تکرار کرده و شما را از تمامی مباحث مطلع می کنند. علاوه بر این، با شما عزیزان سوالات سال های گذشته را نیز برسی می کنند. برای اطلاع از هزینه کلاس های آزمون یوس، می توانید مقاله زیر را به خوبی مطالعه نمایید.

 

 

جهت اطلاع از هزینه کلاس یوس ترکیه، بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

پکیج تدریس مباحث هندسه آزمون یوس 2024

مبحث هندسه، یکی دیگر از مباحثی است که توسط معلمان با تجربه تدریس می شود. معلمان، باید در طی تدریس آزمون یوس در این مبحث، تمامی سر فصل ها را به شما عزیزان آموزش دهند. برخی از مهم ترین مباحث بخش هندسه، شامل موارد زیر می باشند:

  • تعاریف اولیه
  • دایره ( زوایای داخلی – نسبت ها )
  • دایره ( مساحت – محیط )
  • چند ضلعی ها – چهارضلعی ها
  • هندسه فضایی
  • متوازی الاضلاع – لوزی
  • زاویه ها ( خطوط موازی و مورب )
  • زاویه ( مثلث )
  • ارتفاع – نیمساز – میانه
  • هندسه تحلیلی ( فقط خط و دایره )
  • ذوزنقه
  • مستطیل – مربع
  • مساحت مثلث ها
  • تشابه مثلث ها
  • نامساوی های مثلث
  • مثلث های خاص ( متساوی الاضلاع و …)

پکیج تدریس مباحث هندسه آزمون یوس

نمونه سوالات آزمون یوس

معلمان در کلاس های یوس، علاوه بر تدریس مباحث ذکر شده، نمونه سوالات سال های گذشته را نیز با شما عزیزان مرور می کنند. آن ها این سوالات را به طور کامل و دقیق بررسی کرده و هر سوال را با شما چندین بار تکرار می کنند. لازم به ذکر است تا بدانید که سوالات هر دانشگاه با دانشگاه دیگر، متفاوت است. به همین دلیل، شما عزیزان نمونه سوالات بسیاری را در دسترس خواهید داشت. لذا، هر چه بیشتر با این سوالات آشنا شوید، به سوالات آزمون مسلط تر خواهید بود.

 

 

برای دانلود نمونه سوالات آزمون یوس ترکیه، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

 

تدریس کنکور Yos توسط چه کسانی انجام می شود؟

آموزشگاه های مختلف، برای پذیرش معلم، معیارهای مختلفی دارند. برخی از آن ها فقط به مدارک تحصیلی اکتفا کرده و از طریق آن ها معلمان را برای تدریس کنکور Yos انتخاب می کنند. برخی دیگر تجربه معلمان را بر اساس سال هایی که تدریس انجام داده اند، مورد بررسی قرار می دهند. اما، یوسلند، معلمانی را استخدام می نماید که هم مدرک تحصیلی مرتبط دارند و هم تجربه کافی در این زمینه دارند.

البته، این معلمان باید سابقه ای درخشان در حوزه تدریس نیز داشته باشند تا بتوانند در موسسه یوسلند تدریس نمایند. بنابراین، می توان گفت که تدریس آزمون یوس، توسط معلمانی حرفه ای انجام می شود. این معلمان نیز باید هر ساله اطلاعات خود را بروز کنند تا بتوانند مباحث و سر فصل های جدید را به شما عزیزان تدریس نمایند.

 

لزوم تدریس آزمون یوس

کلاس‌های مجازی یوس سال 2024 ، طبق برنامه زمانی کلاس‌های حضوری برگزار می‌گردند. همچنین، علاقه‌مندان به دوره‌های آنلاین می‌توانند از کلیه امکانات و بسته‌های آموزشی کلاس‌های حضوری بهره‌مند شوند.

بدیهی است که برگزاری کلاس‌های مجازی یوس 2024، در محیط Adobe Connect صورت می‌گیرد. لذا کلیه جلسات ضبط و تا پایان دوره، در حساب کاربری دانش‌آموزان قابل دسترسی است. علاوه بر این، آکادمی یوسلند کلیه جزوه‌ها و کتاب‌های آموزشی را برای علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. در ساعات کاری نیز، کارشناسان آموزشی ما پاسخگوی سوالات شما می‌باشند.

محل برگزاری ازمون یوس

آزمون یوس که یک آزمون برای ورود به دانشگاه های دولتی و خصوصی ترکیه می باشد و این آزمون به صورت سراسری در کل جهان برگزار می کردد. برای شرکت در این آزمون باید در زمان اعلام شده به سفارت ترکیه و یا دانشگاه های ترکیه مراجعه نمایید و اطلاعات برگزاری این آزمون را به دست آورید. برای اطلاع دقیق از آزمون یوس در سال جدید می توانید با مشاورین آکادمی یوسلند در ارتباط باشید.

مراحل آمادگی برای آزمون یوس

برای اینکه بتوانید برای آزمون یوس آماده شوید دو راه حل به شما پیشنهاد خواهیم داد:

  • پیشنهاد اول: شرکت در دانشگاه های ترکیه 

این روش دارای هزنه های بسیاری بوده و به دلیل اینکه اکثر این دانشگاه ها به زبان ترکی می بانشد شما باید پروسه یادگیری زبان ترکی را نیز بگذرانید.

  • پیشنهاد دوم: شرکت در کلاس های آکادمی یوسلند

شما می توانید با هزینه های بسیار کمتر به راحتی دوره های آزمون یوس را گذرانده و از مشاورین که خود این مسیر را طی کرده و اکنون دارای مدرک یوس هستند مشورت نمایید و نکات ریز آن را دریافت نمایید. همچنین به کمک برنامه ریزی های دقیق این موسسه شما می توانید تمامی دروس این آزمون را به خوبی یاد گرفته و به صورت تضمینی پذیرفته شوید.

پکیج تدریس مباحث هندسه آزمون یوس

تفاوت آزمون یوس با آزمون ست

آزمون ست یک آزمون ترکیه نمی باشد و این آزمون آمریکایی بوده و برای ورود به کشور آمریکا می باشد.

آزمون  sat هر سه ماه یکبار برگزار می گردد و تنها برخی از دانشگاه های ترکیه این آزمون را قبول دارند.

برگزار کننده آزمون sat  دانشگاه نم یباشد و یک نهاد در آمریکا مسئول برگزاری این آزمون است.

برای پذیرفته شدن در آزمون sat شما باید دارای آیلس 8 باشید و بتوانید به خوبی یک آمریکایی صحیت نمایید

sat برای کشور ایران نمی باشد.

اما آزمون یوس برحلاف آزمون sat برای تمامی کشور ها بوده و مورد قبول بیشتر دانشگاه های ترکیه می باشد و برای پذیرفته شدن در این آزمون شما نباید به مرحله 8 آیلس رسیده باشید.

برای اطلاع دقیق از زبان مورد نیازو شرایط این آزمون با مشاورین سامانه مشورت در ارتباط باشید.

 

مزایای تحصیل در کشور ترکیه

هم اکنون که به طور کامل با مباحث تدریس کنکور Yos آشنا شدید و دانستید که برای بولی در این آزمون باید تلاش های بی وقفه داشته باشید، ممکن است سوال کنید که تحصیل در این کشور چه مزیت هایی دارد که باید به خاطر آن سختی های فراوانی را تحمل کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تحصیل در کشور ترکیه دارای مزیت های بسیاری است که این مزیت ها سبب می شوند تا سختی های راه برای شما عزیزان قابل تحمل باشند. برخی از مهم ترین این مزیت ها، شامل موارد زیر می باشند:

  • ارزان بودن هزینه تحصیل ( هزینه تحصیل در ترکیه نسبت به تحصیل در کشورهای اروپایی ارزان تر است. )
  • امکان انتقال به دانشگاه های اروپایی ( در صورت تحصیل در دانشگاه های مورد تایید اروپا )
  • سطح بالای علمی و آموزشی دانشگاه های این کشور
  • امکان دریافت اقامت دائم پس از فارغ التحصیلی
  • امکان یافتن شغل دائم
  • نزدیک بودن فرهنگ ترکیه به ایران
  • قبولی در رشته های پرطرفدار پزشکی

نکات در خصوص تدریس آزمون یوس

تدریس آزمون یوس یکی از مهم‌ترین موضوعات در زمینه آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون یوس است. آزمون یوس، یا همان آزمون سنجش عمومی دانشگاه‌های ترکیه، یکی از معتبرترین آزمون‌های ورود به دانشگاه در ترکیه است. بنابراین، تدریس این آزمون نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی‌های مناسب است.

در تدریس کنکور Yos، اصول و قواعد زبان ترکی، ریاضیات، فیزیک، شیمی و برخی دروس دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرند. هدف اصلی تدریس این آزمون، آماده‌سازی داوطلبان برای حل سوالات طبقه‌بندی‌شده‌در آزمون و ارتقائ سطح دانش و مهارت‌هایشان است.

استادانی که تدریس آزمون یوس را بر عهده دارند، باید به تدریس روش‌های حل سوالات چندگزینه‌ای، تشریح سوالات تستی و تمرین مستمر دانشجویان بپردازند. همچنین، آشنایی با نمونه سوالات گذشته و تست‌های مربوط به هر بخش از آزمون نیز بسیار مهم است.

در این راستا، استفاده از منابع آموزشی مناسب و کتاب‌های درسی مرتبط با آزمون یوس بسیار توصیه می‌شود. همچنین، مجموعه‌های تست آزمون یوس نیز می‌توانند به عنوان یک منبع مفید برای تدریس و تمرین دانشجویان استفاده شوند.

تدریس آزمون یوس یک فرایند زمان‌بر است و نیاز به صبوری و تمرکز دارد. از دانشجویان نیز انتظار می‌رود به تدریس استادان تمام توجه و تلاش خود را بدهند و درس‌ها و تمرین‌ها را به دقت پیگیری کنند. با رعایت این نکات، داوطلبان می‌توانند به بهترین شکل ممکن برای شرکت در آزمون یوس آماده شوند و امتیاز خوبی کسب کنند.

مشاوره تدریس کنکور Yos

آزمون یوس تا سال 2024 به صورت غیر متمرکز برگزار می‌شد و هر دانشگاه آزمون خود را برگزار می‌کرد. اما از سال 2024، این آزمون به صورت متمرکز و توسط سازمان ÖSYM به نشانی اینترنتی www.osym.gov.tr برگزار می‌شود و نمرات آن برای انتخاب رشته‌هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، حقوق، معلمی، مهندسی و معماری در دانشگاه‌های دولتی استفاده می‌شود. برای رشته‌های دیگر، دانشگاه‌ها می‌توانند بر اساس معیارهایی مانند ABITUR، SAT، آزمون‌های سراسری کشورها و نمرات دیپلم دبیرستان که بر اساس شرایط بین‌المللی است، دانشجو بپذیرند.

در صورت نیاز به تدریس آزمون یوس و قبولی تضمینی در این آزمون را دارین می توانید با مشاورین آکادمی یوسلند تماس گرفته و آینده شغلی و اجتماعی خود را تضمین نمایید.

 

مشاوره تدریس آزمون یوس

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با مباحث تدریس آزمون یوس آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که اگر می خواهید در کلاس های این آزمون ثبت نام نموده و شرکت کنید، پیش از انجام این کار به خوبی در رابطه با آن موسسه تحقیق کنید. شما عزیزان باید بدانید که معلمان آن موسسه چه کسانی هستند و آیا افرادی که توسط آن ها تعلیم دیده اند، موفق به قبولی در آزمون شده اند یا خیر.

یوسلند، می تواند به شما عزیزان در این زمینه یاری رسانده و با کمک بهترین معلمان و تلاش های شما، شانس قبولی تان را در این آزمون افزایش دهند. اگر در زمینه تدریس کنکور Yos به کمکی احتیاج دارید و یا سوالی دارید، می توانید برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ خواهند داد.

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *