مشاوره شغلی

شرایط کار هوشبری در ترکیه

شرایط کار هوشبری در ترکیه

شرایط کار هوشبری در ترکیه به گونه ای است که اکثر متخصصین این شاخه میتوانند به این کشور مهاجرت کنند. لازم به ذکر است بدانید رشته هوشبری یکی از پر درآمدترین رشته های حال حاضر جهان محسوب می شود. به همین دلیل روز به روز علاقه‌مندان رشته هوشبری افزایش پیدا می‌کنند. توجه داشته باشید درآمد متوسط یک پزشک بیهوشی در ترکیه حدود به 28300 است که درآمد قابل قبولی می باشد. از سوی دیگر پزشکی که برای کار به ترکیه مهاجرت میکند میتواند برای خانواده خود هم اقامت دریافت کند. البته دریافت اقامت برای خانواده وابسته به شرایطی می باشد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت. 

در ادامه باید ذکر کنیم که ما در این مقاله تصمیم داریم مواردی همچون درامد هوشبری در ترکیه، شرایط پذیرش هوشبری در ترکیه، بورسیه هوشبری در ترکیه و شرایط کار هوشبری در ترکیه را مورد بررسی قرار دهیم. بررسی این موارد می‌تواند به شما کمک کند تا با دید باز و آگاهی کامل برای مهاجرت به ترکیه اقدام کنید. توجه داشته باشید مطالب موجود در این مقاله می‌تواند در آینده شما تاثیر مستقیم و مثبت بگذارد. در نهایت اگر تصمیم دارید اطلاعات کاملی نسبت به موارد ذکر شده به دست بیاورید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در وب سایت یوس لند همراه باشید.

 

شرایط کار هوشبری در ترکیه

شرایط کار هوشبری در ترکیه

 

شرایط کار هوشبری در ترکیه

در این قسمت از مقاله قصد داریم اطلاعاتی را نسبت به شرایط کار هوشبری در ترکیه که شامل (مدارک مورد نیاز برای کار، ویزای کار و یادگیری زبان ترکی، معادل سازی مدرک پزشکی، بررسی شرایط برای دریافت ویزای همراه، شرایط اخذ پاسپورت ترکیه) می باشد را در اختیار شما قرار دهیم، در نتیجه پیشنهاد می کنیم ما را همراهی کنید.

ویزای کار پزشکان در ترکیه

اولین مسئله‌ ای که هر پزشک بیهوشی برای رفتن به کشور ترکیه و شروع به کار با آن مواجه می‌شود ویزای کار است. توجه داشته باشید که تمامی شهروند‌ های جهان پس از کاریابی در ترکیه به ویزای کار نیاز دارند. دریافت ویزای کار در ترکیه با روند دریافت ویزاهای دیگر کمی تفاوت دارد. چون ویزای کار در کشور ترکیه توسط وزارت خانواده، کار و خدمات اجتماعی در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

در ادامه بهتر است بدانید که هر شخص می تواند از طریق کنسولگری جمهوری ترکیه واقع در کشور خود برای درخواست ویزای کار پزشکی در ترکیه اقدام کند. این درخواست در هر شرایطی باید توسط یک بیمارستان خصوصی در ترکیه صورت بپذیرد. زمانی که بیمارستان مدارک شما را به صورت آنلاین به وزارت خانه ارائه می دهد، وزارتخانه برای صدور ویزای کار پزشک اقدام می کند. بعد از انجام این مراحل پزشک می تواند طی مدت شش ماه وارد خاک ترکیه شود و کار خود را آغاز کند.

 

اطلاعیه

یکی از شرایط کار هوشبری در ترکیه یادگیری اصطلاحات پزشکی به زبان ترکی است و بیمارستان ها برای استخدام متخصصین هر شاخه روی این مورد ریز بینی به خصوص خود را دارند.

 

مدارک مورد نیاز برای کار پزشکان در ترکیه

  • باید مدارکی مبنی بر قانونی بودن فعالیت متقاضی در کشور ترکیه ارائه شود.
  • باید معادل سازی مدارک پزشکی ارائه شود.
  • داشتن بیمه
  • مدرک زبان ترکی با نمره B باید ارائه گردد.
  • قرارداد بین محل کار و متقاضی + ذکر حقوق متقاضی

یادگیری زبان ترکی یکی از شرایط کار هوشبری در ترکیه

یکی از شرایط کار هوشبری در ترکیه یادگیری زبان ترکی می باشد. در واقع پزشکان باید بتوانند اصطلاحات پزشکی در کشور ترکیه را فرا بگیرند زیرا اگر این اصطلاحات را یاد نگیرند مطمئنا نمی توانند با بیماران ارتباط برقرار کنند. در نتیجه اگر قصد دارید برای کار به ترکیه بروید حتما این اصطلاحات پزشکی را یاد بگیرید.

جهت آشنایی با نحوه پذیرش دانشجو بدون ازمون ترکیه روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مراحل معادل سازی مدرک پزشکی در ترکیه

همانطور که می دانید هر کشور قبل از این که مدرک تحصیلی شما را قبول کند معادل سازی مدرک انجام میدهد تا به یقین برسد که مدرک شما معتبر است و شما علم کافی برای دریافت مدرک پزشکی را داشته اید یا خیر. این نکته را در نظر داشته باشید آزمون های معادل سازی پزشکان در کشور ترکیه تنها مربوط به مهاجرین نیست بلکه حتی شهروندان کشور ترکیه که در کشورهای دیگر تحصیل کرده اند باید با مراجعه به سایت YOK در آزمون های معادل سازی پزشکان شرکت کنند. توجه داشته باشید نام آزمون معادل سازی پزشکان آزمون sts است که به صورت کتبی و عملی انجام می شود. از سوی دیگر فاقد شرایط سنی می باشد و در هر سال دو بار برگزار می گردد.

مراحل معادل سازی مدرک پزشکی در ترکیه

مراحل معادل سازی مدرک پزشکی در ترکیه

 

اطلاعیه 

تمامی مدارک پزشکی در کشور ترکیه معادل سازی می شود مگر این که مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه های معتبر همین کشور دریافت کرده باشید.

 

شرایط استخدام پزشک در ترکیه و ویزای همراه

در ابتدا بهتر است بدانید تمام پزشکانی که برای کار به ترکیه می روند به صورت ۱۰۰% تضمینی می توانند ویزا همراه دریافت کنند. در نتیجه اصلا نگران خانواده خود نباشید زیرا هر پزشک هوشبری می تواند به سادگی همسر و فرزندان خود را به عنوان همراه به کشور ترکیه ببرد. البته باید این نکته را هم مد نظر قرار داد که سن کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال باید فرزندان زیر ۱۸ سال بوده و به پدر وابسته باشد تا بتواند به عنوان همراه در کنار شخصیت اصلی به کشور ترکیه سفر کند. از سوی دیگر درخواست ویزای همراه مدت زمان مشخصی دارد، یک پزشک یک سال بعد از اینکه برای کار به کشور ترکیه مهاجرت کرد می تواند برای شریک زندگی و فرزندان خود ویزای همراه بگیرد. در واقع پزشکانی که دارای شرایط مالی خوب هستند می توانند ویزای همراه را دریافت کنند.

شرایط اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه

برای اینکه بتوانید در کشور ترکیه پاسپورت دریافت کنید 2 راه وجود دارد. روش اول اقامت کاری و معادل سازی مدرک پزشکی هوشبری است که این مسئله را در قسمت بالا مورد بررسی قرار دادیم. اما روش دوم مربوط به خرید ملک می‌باشد، لازم به ذکر است بدانید هر پزشک می‌ تواند با خرید یک ملک در ترکیه که ارزش آن حدود ۲۵۰ هزار دلار باشد از همان ابتدا اقامت را دریافت کند و بعد به سراغ معادل سازی مدرک پزشکی خود برود.

 

جهت کسب اطلاع از شرایط تحصیل دندانپزشکی در ترکیه بر روی لینک کلیک کنید

 

بررسی بهترین دانشگاه های هوشبری در ترکیه

بررسی بهترین دانشگاه های هوشبری در ترکیه

 

اطلاعیه

هر پزشک می‌ تواند با خرید یک ملک در ترکیه به ارزش ۲۵۰ هزار دلار از همان ابتدا اقامت را دریافت کند

 

درآمد هوشبری در ترکیه چقدر است؟

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم میزان درآمد این رشته را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بدانید چه شغلی را برای آینده خود انتخاب کرده اید. و آیا این شغل توانایی مرتفع کردن نیازهای شما را دارد یا خیر، در گام اول بهتر است بدانید متخصص هوشبری نقش کلیدی به عنوان مدیر بالینی یا پزشک ایفا می‌کند. از سوی دیگر این دسته از متخصصان هوشبری با پزشکان اورژانس برای درمان بیماران اورژانسی همکاری دارند.

در ادامه بهتر است به سراغ بررسی میزان درآمد یک متخصص هوشبری برویم. توجه داشته باشید حقوق ماهیانه متخصصان هوشبری در ترکیه به دسته های مختلفی تقسیم می شود. در گام اول بهتر است از کمترین درآمد متخصص هوشبری شروع کنیم. کمترین میزان درآمد یک متخصص هوشبری ۱۴۷۰۰ لیر می باشد.

در گام دوم به میزان درآمد یک پزشک هوشبری که حقوق متوسطی دریافت می کنید خواهیم پرداخت. یک متخصص بیهوشی در سطح متوسط حدود 28000 لیر در ماه حقوق دریافت می کند که این رقم مبلغ قابل قبولی در بازار کار ترکیه محسوب می شود. اما یک متخصص حرفه ای که بیشترین درآمد را به عنوان دکتر هوشبری در ترکیه دارد در هر 30 روز حدود به ۴۳۲۰۰ لیر حقوق دریافت می کند.

 

برای اطلاع از ارزان ترین دانشگاه های خصوصی ترکیه کلیک کنید.

 

هزینه تحصیل و پذیرش هوشبری در ترکیه

هزینه تحصیل و پذیرش هوشبری در ترکیه

 

 

برای دسترسی به لیست بهترین دانشگاه های ترکیه بر روی لینک کلیک کنید.

تبدیل وازای کاری به اقامت دائمی برای پزشکان هوشبر در ترکیه

در این بخش از مقاله قصد داریم اطلاعاتی را نسبت به شرایط اخذ اقامت دائم کشور ترکیه در اختیار شما قرار دهیم. پزشکان هوشبری به طور اتوماتیک برخی از این شرایط را دارند اما برخی دیگر بسته به فرد دارد که می تواند شرایط را فراهم کند یا خیر. شاید برای شما سوال پیش بیاد کدام شرایط اخذ اقامت دائم ترکیه به طور اتوماتیک برای پزشکان فراهم می شود؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم یک متقاضی برای دریافت اقامت دائم کشور ترکیه باید دارای بیمه درمانی معتبر باشد که این مسئله برای پزشکان فراهم است زیرا زمانی که یک پزشک هوشبری در یک بیمارستان شروع به کار می کنند از ابتدا بیمه میشود.

مبحث دوم بحث درآمد می باشد که برای دولت ترکیه از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع تنها افراد می توانند اقامت دائم ترکیه را دریافت کنند که قدرت تعمیم معیشت خود و خانواده خود را به صورت منظم و کامل داشته باشند که یک پزشک هوشبری در مورد این پارامتر هم با چالش مواجه نخواهد شد زیرا درآمد پزشکان هوشبری در ترکیه بالا است. در ادامه بهتر است به مواردی همچون زندگی و تحصیل به مدت ۵ سال به صورت مداوم در ترکیه، عدم داشتن سابقه کیفری و دریافت نکردن کمک های اجتماعی از دولت ترکیه اشاره کنیم چون پارامترهای اصلی برای دریافت اقامت دائم کشور ترکیه می‌باشد.

شرایط اقامت برای کار

شرایط اقامت کار برای متقاضیان متفاوت می باشد به همین دلیل مت تنها شرایط اقامت کار برای پزشکان هوشبری را ذکر خواهیم کرد. در گام اول بهتر است بدانید اقامت کاری در کشور ترکیه دارای زمان مشخص می باشد برای مثال به یک پزشک هوشبری در ابتدا فقط یک سال اقامت کاری داده می‌شود البته این مدت قابل تمدید است. برای مثال اگر یک پزشک هوشبر یک سال کامل را در یک بیمارستان سپری کند می تواند در پایان مدت اقامت، مجددا اقامت کاری خود را به مدت دو سال دیگر تمدید نمایید. البته تمدید به شرط کار در همان بیمارستان می باشد. بعد از گذراندن مدت مشخص امکان تمدید مجدد وجود دارد و یک پزشک می تواند ۵ سال دیگر مجوز کار خود را تمدید کند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید در مرحله سوم تمدید امکان اقامت کاری صادر شدن مجوز کار با زمان نامحدود برای پزشک هوشبری وجود دارد. لازم به ذکر است بدانید در بسیاری از مواقع بیمارستان های کشور ترکیه به پزشکی هوشبری نیاز دارند، در نتیجه اگر یک پزشک ایرانی از یک بیمارستان در کشور ترکیه پیشنهاد کار داشته باشد به طور اتوماتیک ویزای کار از طرف دولت ترکیه برای پزشک هوشبر صادر می شود.

 

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به شرایط کار هوشبری در ترکیه در اختیار نداشته اید اما در حال حاضر میدانید که چه روش هایی برای دریافت اقامت کاری در کشور ترکیه وجود دارد. از سوی دیگر با نحوه دریافت اقامت دائم هم به طور کامل آشنا شده اید.از تمام این موارد مهمتر اطلاعات کاملی نسبت به درآمد یک پزشک هوشبری در ترکیه دارید. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند برای مهاجرت کاری شما به کشور ترکیه مفید باشد.

 

برای دانلود فایل PDF هوشبری در ترکیه بر روی لینک کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه در “شرایط کار هوشبری در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *