آزمون YOS

کلاس آنلاین یوس 2024 {مشاوره + برنامه + نکته تست} | یوسلند

کلاس آنلاین یوس

با افزایش علاقمندان به تحصیل در کشور ترکیه، کلاس آنلاین یوس یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی محسوب می شود، زیرا تمامی افراد از سراسر کشور امکان شرکت در کلاس آنلاین آزمون یوس را خواهند داشت. افزون بر این لازم است ذکر کنیم مباحث در دوره های حضوری یا غیر حضوری یوس با یکدیگر تفاوت ندارند و هرآنچه در دوره های حضوری آموزش داده می شود جزء موارد مورد تدریس در دوره های غیر حضوری نیز هست. 

شرکت در دوره های آنلاین یوس یک فرصت استثنایی به حساب می آید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در خصوص دوره های مجازی آزمون یوس اطلاعات بیشتری بدست آورید.همچنین شما همراهان عزیز می توانید در صورت تمایل با شماره 37967000-021 تماس بگیرید و مشاوره رایگان آزمون یوس را دریافت نمایید.

معرفی کلاس آنلاین یوس 2024

امروزه شرکت در دوره های آنلاین و غیر حضوری بیش از پیش طرفدار پیدا کرده است و بسیاری از افراد شرکت در کلاس های مجازی را به شرکت در کلاس های حضوری ترجیح می دهند. یکی از دوره هایی که به صورت غیر حضوری در موسسات و آموزشگاه ها نیز در حال برگزاری است کلاس های مجازی آزمون یوس است. 

این آزمون به دلیل داشتن سوالات پیچیده نیاز به دوره های آموزشی دارد اما با توجه به اینکه بیشتر دوره های آزمون یوس در شهرهای تهران و کرج برگزار می شوند؛ بسیاری از افراد امکان شرکت در این دوره ها را نخواهند داشت. بنابراین توصیه ما شرکت در کلاس ها و دوره های غیر حضوری آمادگی آزمون یوس است که می توانید از سراسر کشور در آن ها شرکت کنید. علاوه براین شرکت در دوره های مجازی آزمون yos دارای مزیت های بسیاری است که لازم است متقاضیان از این شرایط آگاهی داشته باشند. 

معرفی کلاس آنلاین یوس

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مباحث ریاضی آزمون یوس کلیک کنید.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین یوس 

شرکت در کلاس آنلاین یوس مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

🔸 صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد

🔸 امکان مرور و تکرار مباحث آموزشی 

🔸 نداشتن محدودیت مکانی و زمانی برای شرکت در کلاس های مجازی و آنلاین آزمون یوس 

🔸 دسترسی به منابع آموزشی در هر ساعت از شبانه روز

🔸 تعامل با اساتید داخل و خارج از کشور

🔸 دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی فردی

🔸 دوری از حواس پرتی 

🔸 رسیدگی به امور دیگری همچون اشتغال در کنار آموزش زبان از طریق شرکت در دوره های مجازی یوس 

🔸 جلسات منظم رفع اشکال

مزایای شرکت در کلاس آنلاین یوس  

بررسی هزینه دوره های آنلاین آزمون یوس YOS

حال که در خصوص کلاس های غیرحضوری و مجازی آزمون YOS صحبت کردیم بهتر است به این سوال نیز پاسخ دهیم که هزینه شرکت در کلاس آنلاین آزمون یوس چقدر است؟

در حقیقت باید بگوییم هزینه شرکت در این دوره ها در هر موسسه و آموزشگاه متفاوت است و به همین دلیل نمی توان مبلغ معینی را ذکر کرد. البته میزان هزینه شرکت در کلاس های غیر حضوری آزمون یوس به سطح علمی، اعتبار اساتید موسسه، تعداد ساعات دوره و منابعی که توسط موسسه در اختیار فرد متقاضی قرار داده می شود وابسته است.

 آکادمی یوسلند از طریق ارائه دروس و ماژول‌ های آموزشی به روز بین‌ المللی و خدمات آموزشی نوین این امکان را برای متقاضیان تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور ترکیه فراهم کرده است تا بتوانند در تمامی رشته های پرطرفدار مانند رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و مهندسی تحصیل نمایند.شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص دوره های غیرحضوری آزمون یوس و هزینه آن با مشاوران یوسلند ارتباط برقرار نمایید. 

هزینه دوره های آنلاین آزمون یوس

اخبار پیرامون آزمون YOS 

✅ برگزاری اولین مرحله آزمون یوس ترکیه در کشور 

اولین مرحله آزمون یوس ترکیه در کشور، ۲۱ اسفند سال ۱۴۰۱  یعنی ۱۲ مارس سال 2024 راس ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد و نتایج آن ۲۹ اسفند به اطلاع شرکت کنندگان در این آزمون خواهد رسید.

✅ مخالفت آموزش و پرورش با برگزاری آزمون یوس در ایران

مهدی فیاضی رئیس مرکز امور بین‌ الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، مخالفت خود را با برگزاری آزمون یوس در ایران ابراز کرد و گفت: ایراد این آزمون مهاجر فرستی و دست اندازی به نیروی انسانی کشور ایران است. 

او همچنین افزود : همه دانشگاه‌ های کشور تا مقطع فوق لیسانس از دانشگاه‌ های ترکیه بهتر هستند و با یکدیگر رقابت دارند. 

فیاضی با یادآوری قول سفیر ترکیه در ایران برای جلوگیری از این شکل از تبادل دانشجو، خاطرنشان کرد: سفیر ترکیه به دفتر وزارت خارجه ما قول داده بود که جلوی آزمون یوس و موسسات مربوط به آن در ایران را بگیرند، ولی زیر قول خود زدند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آزمون آنلاین یوس کلیک کنید.

📝 خلاصه مطلب 

آنچه در این مقاله به آن پرداختیم کلاس آنلاین یوس بود. همانطور که گفته شد شرکت در این کلاس ها با مزایایی چون صرفه جویی در وقت و هزینه، ارتباط با اساتید برتر کشوری و خارجی، دسترسی به منابع رایگان آموزشی و مزیت های بسیار دیگری همراه است. البته یادآوری می کنیم نباید به هر موسسه ای اعتماد کرد و حتما باید دوره های آموزشی آزمون یوس را از موسسات و آموزشگاه های معتبر تهیه نمود.

یکی از این موسسات، آکادمی یوسلند است که با در اختیار قرار دادن آموزش های به روز خود، قبولی در بهترین دانشگاه های کشور ترکیه را تضمین می کند. این آکادمی ضمن بهره مندی از اساتید مجرب کشور، امکان دریافت مشاوره را نیز برای افراد متقاضی تحصیل در کلیه رشته های پرطرفدار مثل رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و مهندسی فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 37967000-021 تماس بگیرید. 

برای دریافت فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *