آزمون YOS

آموزش رایگان یوس ترکیه 2024

آموزش رایگان یوس ترکیه

اگر به دنبال آموزش رایگان یوس ترکیه هستید، در این قسمت همراه ما باشید. همه افرادی که برای قبولی در آزمون یوس تلاش می کنند، می توانند از انواع پکیج های رایگان و غیر رایگان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آزمون و یا به دست آوردن مهارت بیشتر برای حل سوالات استفاده نمایند. بیشتر پکیج های آموزش رایگان یوس ترکیه در رابطه با نحوه حل سوالات هوش و ریاضی بوده و به داوطلبان کمک می کند بتوانند در کمترین زمان پاسخ سوالات را بیابند. اگر برای دریافت آموزش رایگان کنکور yos ترکیه تصمیم نهایی خود را گرفته اید، می توانید با کارشناسان ما در یوس لند تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در رابطه با این آموزش ها از بهترین اساتید ایران در اختیار شما قرار دهند.

آشنایی با آموزش رایگان یوس ترکیه

همانطور که در موارد قبلی توضیح داده بودیم، در پکیج های آموزش رایگان یوس ترکیه روی توضیح یک سری نکات مربوط به حل سوالات ریاضی، هوش و هندسه تمرکز ویژه ای شده است.

به طور مثال برای حل سوالات ریاضی علاوه بر ارائه نکات تستی، نکات مربوط به نحوه انجام دادن محاسبات نیز آموزش داده می شود.

زیرا همیشه تست ها از مباحث نکته دار طرح می شوند و شما باید از نکات مربوط به هر مبحث اطلاعات کافی را داشته باشید که بتوانید بدون اشتباه تست ها را بزنید.

مورد بعدی مربوط به سوالات هوش می شود که به صورت کلی هدف از طرح سوالات هوش کشف الگوها است. هرچه شما مهارت بیشتری در کشف الگوها داشته باشید، می توانید سوالات را بهتر پاسخ دهید.

در سوالات هندسه نیز یک سری نکات مهم و روش های حل تستی وجود دارد که باید از آن ها اطلاعات کافی را بدست آورید.

آموزش رایگان کنکور yos

آموزش رایگان کنکور yos در حوزه منطق عددی

یکی از مباحث مهم در سوالات آزمون یوس، سوالات مربوط به منطق عددی است. در این سوالات از شما خواسته می شود یک مدل برای سوال ساخته و با استفاده از مهارت خود آن را ساده تر کنید.منطق عددی یکی از مباحث هوش پیشرفته محسوب می شود. از این مبحث عموماً بین 3 تا 6 سوال طراحی خواهد شد.

برخی داوطلبان تصور می کنند که با حفظ کردن سوالات سال های گذشته می توانند به تست های طرح شده از این مبحث پاسخ دهند، اما این تصوری اشتباه است و شما باید مهارت اصلی و فوت کوزه گری این قبیل سوالات را خوب بیاموزید. در آموزش رایگان کنکور yos برای آموزش این مبحث ما روی مواردی همچون، چرخ دنده و تاس از انیمیشن و شکل های سه بعدی تمرکز بیشتری خواهیم داشت تا این موضوع را به شما آموزش دهیم.

آموزش رایگان کنکور yos در حوزه جایگذاری عددها

یک قسمت از جایگذاری عددها مربوط به بخش جدول ها می باشد که نیازمند قدرت استدلالی می باشد.

باید با دقت خیلی زیاد ابتدا سوال سطر به سطر خوانده شده و تمامی خواسته های سوال در نظر گرفته شود. در این مورد نکات بسیاری وجود دارد به طور مثال برخی کلمات در صورت سوال دلالت بر عملی خاص دارد که ممکن است داوطلبان از آن ها اطلاعات کافی را نداشته باشد. اگر بخواهیم یک مثال از این کاربردها را بزنیم، می توانیم بگوییم که کلمه product دلالت بر عمل ضرب در صورت سوال دارد. به علاوه محاسبات عددی هم باید خیلی سریع و با دقت باشد. اگر محاسبات اشتباه باشد، گزینه را اشتباه خواهید زد. پس امکان اشتباه در این سوالات زیاد بوده و باید دقت بالا باشد.

فراموش نکنید این مبحث جزء سوالات پرتکرار منطق می باشد و گزینه ها به شما کمک زیادی خواهند کرد.

برای کسب اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون یوس با ما در یوس لند همراه باشید.

آموزش رایگان کنکور yos در حوزه هندسه

یکی از مباحث مهم و استراتژیک در آموزش رایگان کنکور yos، آموزش های مربوط به هندسه است. ممکن است هر دانشگاه از مبحث متفاوتی برای طراحی سوالات هندسه استفاده نماید به طور مثال دانشگاه اکه در سال 2020 از مباحث مربوط به مثلث، نیم ساز و میانه، چهارضلعی و مخروط استفاده کرده بود. آزمون یوس دانشگاه استانبول نیز از مباحث چهارضعلی، دایره، مثلث، مربع، مستطیل، متوازی الاضلاع، ذوزنقه و مخروط استفاده کرده بوده است.

در آموزش رایگان کنکور yos روی این مورد تمرکز شده که به بررسی و ارائه مباحث مهم و پرتکرار پرداخته شود. برای اینکه بتوانید به سوالات هندسه پاسخ دهید، نیاز است مباحث زیر را مطالعه کنید.

عنوان مبحث Subject Name
زاویه ها Angles
زاویه ها در مثلث Angles in triangle
مثلث های خاص Special triangles
نیمساز، میانه و ارتفاع Bisector, median and apothem
تشابه Similarity
مساحت مثلث triangle area
نامساوی های مثلثی Triangular inequalities
مثلثات در هندسه Trigonometry in Geometry
چند ضلعی های منتظم Regular polygons
چهار ضلعی ها quadrangles
متوازی الاضلاع و لوزی Parallel and rhombus
مستطیل و مربع Rectangle and square
ذوزنقه و کایت Trapezoid and kite
دایره Circle
هندسه تحلیلی Analytic geometry
احجام Volumes
بردار Vector

توجه داشته باشید که کم بودن تعداد سوالات هندسه نسبت به سوالات ریاضی و هوش شما را فریب ندهد که از این مبحث به راحتی بگذرید و سوال های آن را از دست بدهید. زیرا برای قبولی در رشته های پررقابت پاسخ دادن به سوالاتی که از هندسه طراحی می شود، ضروری است.

کنکور یوس

ضرورت استفاده از آموزش رایگان یوس ترکیه

برخی از داوطلبان آزمون یوس ترکیه با این تصور که گفته می شود این آزمون سطح سوالات متوسطی دارد و یا این که همه داوطلبان ایرانی می توانند به راحتی در آن پذیرفته شوند، از هیچ منبع آموزشی استفاده نمی کنند، اما لازم است بدانید این آزمون اگرچه سوالات سختی ندارد؛ اما برای دانشگاه های دولتی رقابت سنگینی وجود دارد. برای دانشگاه های خصوصی که شهریه های نسبتاً بالایی را نیز از دانشجویان می گیرند، رقابت سنگین نیست اما برای دانشگاه های دولتی وضعیت متفاوت است. پس برای قبولی در آزمون یوس ترکیه دانشگاه های دولتی سعی کنید، حتماً از آموزش رایگان یوس ترکیه نهایت استفاده را ببرید و در این آزمون پذیرفته شوید.

برای آشنایی با ارزان ترین دانشگاه های خصوصی ترکیه کلیک کنید.

مشاوره آموزش رایگان کنکور yos

به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت آموزش رایگان کنکور yos حتماً با مشاوران ما تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی را در رابطه با نحوه دریافت این آموزش وهمچنین سرفصل های آموزشی آن در اختیار شما قرار دهند. پکیج های آموزشی رایگان متعددی برای دریافت وجود دارد؛ مهم این است که شما بسته ای را تهیه کنید که کامل تر و جامع تر باشد و روی نکات مهم تر تمرکز کرده باشد. زیرا این پکیج ها خلاصه تر از پکیج های پولی هستند ولی باز هم می توانند راهنمای خوبی برای کسب نمره قبولی شما باشند.

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی جزییات مربوط به آموزش رایگان یوس ترکیه بپردازیم. اینکه آموزش رایگان یوس ترکیه شامل چه مواردی می شود و چه اطلاعاتی را در بر می گیرد، همگی در این مطلب توضیح داده شد. به علاوه ما چند نکته از نکات آمده در این آموزش های رایگان را نیز شرح دادیم که شما متوجه اهمیت تهیه این آموزش شوید. در صورتی که نسبت به آموزش رایگان کنکور yos نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *